• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • Chris
    tumult: Du kan inte använda den vanliga länken som står uppe i adressfältet på Facebook. Kolla längst ner under bilden och ev. kommentarer så står det

Dela det här fotot med dina vänner genom att skicka dem den här offentliga länken:

Koperar den länken istället och klistra in här så funkar det...
  • tumult

ja ger upp det blev samma bilder hahah

• Wilowa

Ser att några av er även är på facebook. Är ni med i någon campinggrupp där? Jag är nästan bara på fl för att hålla koll på er här, annars "bor" jag mest på facebook.

• Psykoangel

här är familjen ute på premiären för året=) Ligger på Kapelluddens camping på Borgholm.det märks att säsongen inte kommit igång,de enda förutom vi är lång liggarna. 

Här vart det först inga problem med förtältet,förutom att svärmor hade plockat ur alla tält pinnarna,så första stoppet idag efter frukosten var att införskaffa tält pinnar, hittade en bra affär 800 meter längre bort bara så det var rätt lagom!
    tittar man runt omkring sig så märkts det att ens husvagn är gammal,min sambo var mycket i Norrland förr med sin familj( hans mor som äger husvagnen men vi andvänder den) så den har varit med om mycket!
    När barnen blivit större så kanske vi skaffa en nyare med barnkammare men än så länge fungera denna bra=)
  • rosaid
    Wilowa skrev 2010-05-03 11:37:50 följande:
    Ser att några av er även är på facebook. Är ni med i någon campinggrupp där? Jag är nästan bara på fl för att hålla koll på er här, annars "bor" jag mest på facebook.
    ja jag är med i flera stycken........campingfantaster.osv
  • rosaid

vi har oxå fått hörntomt på lidköping...o ingen bakom o ingen på sidan så den är stor

• libero

Chris det ser skönt ut att sitta där i solen på campingen.

Jmmm!
    Kan lova att vi också har blivit osams när vi satt upp det himla tältet. Ha ha.

Tolta!
    Ert solskydd var jättefint. Får man fråga var ni har köp det?

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !