• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • medlem2
    Wilowa skrev 2010-04-23 21:01:20 följande:
    Om inget händer så blir det till Örebro nästa helg. Nu har vi bärt ut det mesta i vagnen och jag kan bara säga att jag älskar den redan! Det var kärlek vid första ögonkastet.
    Vet hur det känns, med kärlek vid första ögonkastet, man vill inget annat än att sticka iväg... Lycka!
  • MiaB72

Idag har vi varit på Hansagårdens camping och kollat in vår plats och den vi förbokat blir finfint så vi tar den så nu längtar vi till nästa helg när det är dags att åka dit och jag hoppas verkligen att det blir samma väder som idag, får gärna vara några plusgrader till

tumult: Glömde ju stanna till vid er plats! Vi gick förbi men jag kom på alldeles försent att det var ju där ni stod ju! Men du kanske inte var där just då??

• jmmm

idag ahr vi varit o kolalt upp en plats vi akn tänka oss att ligga försäsong på. Men gud vilka små platser, vår vagn komem rinte vara gigantisk o vi har bara ett 2½m tält, men om 4 meters regeln skall funka får vagnarna som kommer efter oss inte vara stora..... vi pratar vagnar med totallängd på 5 meter typ vår 560 blir dryga 7m m draget. J aja  vi kom ju efter stängning i receptionen så vi får väl ringa o boka imorgon

• Wilowa
    jmmm skrev 2010-04-24 20:15:23 följande:
    idag ahr vi varit o kolalt upp en plats vi akn tänka oss att ligga försäsong på. Men gud vilka små platser, vår vagn komem rinte vara gigantisk o vi har bara ett 2½m tält, men om 4 meters regeln skall funka får vagnarna som kommer efter oss inte vara stora..... vi pratar vagnar med totallängd på 5 meter typ vår 560 blir dryga 7m m draget. J aja  vi kom ju efter stängning i receptionen så vi får väl ringa o boka imorgon
    Fast även om en 560 inte hör till de största vagnarna så är den ju ändå ganska stor. Hoppas att det löser sig för er och att de kan fixa en bra plats åt er där. Fast fyrametersregeln, ska den gälla även mellan raderna? Jag tycker man oftast står väldigt nära grannen i den andra raden...det är ju ibland så man knappt kan gå mellan vagnarna.
  • tumult

miab-jaså nice nice vet ej beror på ju när ni gick förbi=)
    måste säga ahaft en underbar helg nu på hansar och vi blev klara med allt! tyvärr jobbar man nästa helg så man inte kan åka ner

• MiaB72
    tumult: Hmmm, skulle tro att klockan var halv 2 kanske. Då ses vi inte till helgen då heller, vi åker ner med vagnen på fredag! Ska bli såååå kul!
  • tumult

mia-okej där ser man det går förbi så myccket folk helatiden hahahh! kul att ni kommer ner vilken platsnr blev det nu då???

• MiaB72
    tumult: Det blev plats 14, en hörnplats på gatan rakt ner från receptionen, nästan nere där man går ner till stranden. Våra kompisar står på 13 och 143
  • tumult

mia-okej då vet jag vilken plats det är!

• rosaid

vi har fixart med moders lgh o förråd hela helgen..men nästa helg lidköping

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !