• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • MiaB72
    Tolta: Nice Ja, det ser ut som det blir en tripp till IKEA för mig också då
  • Wilowa
    MiaB72 skrev 2010-04-18 09:45:19 följande:
    Tolta: Nice Ja, det ser ut som det blir en tripp till IKEA för mig också då
    De hade även lampor som drivs av solceller... jag har lyckats övertala maken att vi ska åka dit idag.
  • Wilowa
    libero skrev 2010-04-18 07:33:46 följande:
    Tolta! Maken gick en kurs och det ingick 2 lektioner i den. Men han körde bara en av dem. Själva körningen var inget problem för honom utan det var teorin som han var lite orolig för men det gick bra. En väninna till mig gick med min make + en annan kompis och båda de 2 kuggade körningen och den ena av dem även teorin. Så för dem så blev det lite dyrare.
    Tack! Ska kolla upp vad som gäller här.
  • MiaB72
    Tolta: Jag behöver vänta in barnbidraget tyckte att ungarna sa att de ville att vi skulle spendera barnbidraget på IKEA
  • Wilowa
    MiaB72 skrev 2010-04-18 11:00:16 följande:
    Tolta: Jag behöver vänta in barnbidraget tyckte att ungarna sa att de ville att vi skulle spendera barnbidraget på IKEA
    Haha!
  • rosaid

hej haft en kanonhelg i nya vagnen det gick över förväntan o trivdes bra i den.....men fick åka hem på lördag natt då min mamma gick bort
    men var to-lö i vagnen

• Wilowa
    rosaid skrev 2010-04-18 14:39:14 följande:
    hej haft en kanonhelg i nya vagnen det gick över förväntan o trivdes bra i den.....men fick åka hem på lördag natt då min mamma gick bort men var to-lö i vagnen
    Kram!
  • jmmm

rosaid: va tråkigt. Kanske var det ändå det bästa för henne, lidandet är slut. Kram på dig! jag miste ju tyvärr en nära ung granne i höstas o de tar hårt, men man måste nånstans se att de får de bättre. slippa lida.

Idag ahr de hänt nåt positivt info komemr senare

• Wilowa

Idag har vi varit och fyndat på IKEA. Det blev 12 blåa tallrikar, 12 röda skålar, 12 blåa genomskinliga glas, en rulle lådplast, tre solcellslampor (bollar) + två små möss och en förpackning med muffinsformar...detta kostade inte ens femhundra. {#lang_emotions_sunny} Nu väntar jag bara på att få en vagn att stoppa in allt i...är trött på att ha husvagnens saker både högt och lågt här hemma.

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !