• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • Wilowa
    mariagbg skrev 2010-04-19 20:42:55 följande:
    Här är länken till bildråden: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    medlem2 skrev 2010-04-19 19:27:52 följande:
    I bildtråden, men vilken, det vet jag inte... Finns bilder i mitt galleri också.
    Insåg just att länken i ts bara leder till en äldre variant av den här tråden och att jag hittar den riktiga länken där.
  • libero

Medlem 2 jättefin vagn ni har köpt.
     Kul att ni lägger ut bilder på både äldre och nyare vagnar. Det går ju att få en gammal vagn mysig också.

• Chris

Igår var jag en sväng via Hansagårds Camping där vi ska stå försäsong. Då visar det sig attd en plats vi bokat är för liten för våran vagn Jag har nu pratat med dom och vi fck några andra platser att välja på som funkar för våran vagn. Så nu åker vi antagligen ner i helgenoch kollar vilken plats vi vill ha.

Snygg vagn medlem 2

• tumult

okej vilka platser fick du välja på då??

• jmmm

idag har jag o mannen skrivit in oss för att ta BE kort.... Jösses m böcker man skall plöjja igenom.... Får se hur lång tid de tar att lyckas få nya kortet. Behövs kanske snart

• medlem2

Tack för berömmet för våran vagn Chris & Libero!

Idag har jag vart en sväng på Ikea köpte den berömda serien Midsommar som det har talats om här, 5åringen bestämde färg. Jmmm, vad sägs om ett glas vitt i ett rött glas, det ska jag bjuda dig på! ;)
    Önskar dig & mannen lycka till!

• jmmm

medlem två: trevliga färger, polkagris.......  Måset oxå ta mig till ikea o välja nya accentfärgen
    Du vet redan att vi gilla er vagn, ska bli spännande o se den live

Kan här inne berätta nu att vi ingen husvagn äger (just nu)......

• libero
    jmmm skrev 2010-04-20 20:02:03 följande:
    medlem två: trevliga färger, polkagris.......  Måset oxå ta mig till ikea o välja nya accentfärgen Du vet redan att vi gilla er vagn, ska bli spännande o se den liveKan här inne berätta nu att vi ingen husvagn äger (just nu)......
    Det låter spännande både med körkort och det andra som jag antar är en ny stor vagn.

Jag har just varit ute och backat med vår hästtransport och inser att det inte är smidigt. Måste ta tag i det där eftersom jag kör mycket med hästtransporten på. Husvagnen vill jag inte ens tänka på hur det är att backa med den.
  • Chris

tumult: Tror det var platserna  10 -14 och 17 - 20 som var lite större.

jmmm: Lycka till med BE...hur stor vagn e på lut nu då?

Till helgen blir det att åka till Hansagården och kolla vilken plats vi skall välja....sen blir det att städa och göra iordning inför nästa helg då ställer upp för försäsong...kanske en sväng på Ikea och kolla in den "omtalande" midsommarserien...rött och vitt passar ju bra i en Kabe

Sen skall vi nog via Campia också för att köpa stormlinor/stormsäkringar...kan behövas då man ställer upp på västkusten...är ju inget som skyddar där ute.

• Mikah

Libero. När du var i Ullared sist, kollade du läget på campingen då? I vintras  stod där nämligen en massa uthyresvagnar  på den övre delen av husvagnscampingen (vid berget) så jag undrar om de har bytt ut de andra vagnarna eller om de tagit upp platser för oss med egna vagnar.

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !