Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Medlem 2 jättefin vagn ni har köpt.
Kul att ni lägger ut bilder på både äldre och nyare vagnar. Det går ju att få en gammal vagn mysig också.
Igår var jag en sväng via Hansagårds Camping där vi ska stå försäsong. Då visar det sig attd en plats vi bokat är för liten för våran vagn Jag har nu pratat med dom och vi fck några andra platser att välja på som funkar för våran vagn. Så nu åker vi antagligen ner i helgenoch kollar vilken plats vi vill ha.
Snygg vagn medlem 2
okej vilka platser fick du välja på då??
idag har jag o mannen skrivit in oss för att ta BE kort.... Jösses m böcker man skall plöjja igenom.... Får se hur lång tid de tar att lyckas få nya kortet. Behövs kanske snart
Tack för berömmet för våran vagn Chris & Libero!
Idag har jag vart en sväng på Ikea köpte den berömda serien Midsommar som det har talats om här, 5åringen bestämde färg. Jmmm, vad sägs om ett glas vitt i ett rött glas, det ska jag bjuda dig på! ;)
Önskar dig & mannen lycka till!
medlem två: trevliga färger, polkagris....... Måset oxå ta mig till ikea o välja nya accentfärgen
Du vet redan att vi gilla er vagn, ska bli spännande o se den live
Kan här inne berätta nu att vi ingen husvagn äger (just nu)......
tumult: Tror det var platserna 10 -14 och 17 - 20 som var lite större.
jmmm: Lycka till med BE...hur stor vagn e på lut nu då?
Till helgen blir det att åka till Hansagården och kolla vilken plats vi skall välja....sen blir det att städa och göra iordning inför nästa helg då ställer upp för försäsong...kanske en sväng på Ikea och kolla in den "omtalande" midsommarserien...rött och vitt passar ju bra i en Kabe
Sen skall vi nog via Campia också för att köpa stormlinor/stormsäkringar...kan behövas då man ställer upp på västkusten...är ju inget som skyddar där ute.
Libero. När du var i Ullared sist, kollade du läget på campingen då? I vintras stod där nämligen en massa uthyresvagnar på den övre delen av husvagnscampingen (vid berget) så jag undrar om de har bytt ut de andra vagnarna eller om de tagit upp platser för oss med egna vagnar.