Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Ottisen. vad roligt att det blev en vagn. Jag ska fixa och dona i min vagn i dag. idetta vädret kan man ju inte låta bli.
Vi har i alla fall bokat Simrishamn (tobisvik) till midsommar och efterdet ska vi upp mot Kungshamn. Undrar om man behöver boka då?
Jag börjar känna mig ganska förvirrad här inne...det är husvagnar och campingplaner både högt och lågt. Är det någon mer än jag som tycker det skulle vara bra med en husvagn/bil- och planer2010-tråd?
typ....
Nickname
husvagn:
dragbil:
planer 2010:
Ja ha, de var så bra denna dagen blev *not* skulel få besked om vagn, fick itne tag på anvarig. Skulle sälja min vagn elelr iallafall ha säljsamtal, ringde precis när han skulle in på möte, skulle ringa upp.gjorde ej...
sen körde jag f-n i mig o KROCKADE med mig o barnen i bilen så ja nu har vi ingen dragbil till vår husvagn...... f-n vilken dag....
o ska de fortsätta o jävlas så skall väl maken få negativt besked om sin röntgen av örat han gjorde idag.... f-n de e den 13 idag men itne fredag 13
jmmm---> Usch va läskigt med krocken! Hur gick det med er?
Idag har jag inhandlat två saker till vår nya husvagn! (känns helskumt att säga det, VÅR husvagn! hihi ) Ett durkslag och ett decilitermått! *HAHA* Köpte på secondhand - har fått för mig att försöka inreda/ köpa saker i samma stil som det är på vagnen - fulsnyggt retro!