• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • Chris
    Tolta: Grattis till ny vagn

Vi har en 19" TV med inbygd DVD. Då vi inte är i husvagnen så hänger den på väggen i  sovrummet. Perfekt då det inte behövs extra kablar och fjärrkontroller. Den TV vi har har också inbyggd digitalmottagare så vi behöevr ingen box för det heller.

I helgen så fick jag bytt till sommardäck på vagnen, gjort en liten vårservice och tvättat den. Så nu återstår bara lite städning inne så är den redo för Hansagårds Camping. Ställer upp där på 1 maj helgen
  • tumult

chris-jaså ni kommer inte förrän den 1maj okej vi ställer den 23 april

• HaltaLotta

Hej hopp!

Just nu är min sambo o tittat på en husvagn vi gärna vill köpa! Herreguuuud.... vår fösta! Sambon har adlrig varit på husvagnssemester i hela sitt liv, medan jag är uppväxt med campingsemester!

Hoppas hoppas vi köper den!!!!

Är grymt sugen på en vagn ändå....så jag håller lite kolla  häri tråden efetr tips o annat, för en nybörjare som mig!

Två döttrar, En son, En sambo - mitt i skogen hittar ni mig! 1vuxen2barn.wordpress.com
  • Wilowa
    Chris skrev 2010-04-12 14:22:07 följande:
    Tolta: Grattis till ny vagn Vi har en 19" TV med inbygd DVD. Då vi inte är i husvagnen så hänger den på väggen i  sovrummet. Perfekt då det inte behövs extra kablar och fjärrkontroller. Den TV vi har har också inbyggd digitalmottagare så vi behöevr ingen box för det heller. I helgen så fick jag bytt till sommardäck på vagnen, gjort en liten vårservice och tvättat den. Så nu återstår bara lite städning inne så är den redo för Hansagårds Camping. Ställer upp där på 1 maj helgen
    Tack!

En sådan tv-lösning har vi också funderat på, smart att ha allt i tvn...eller i alla fall tills något av det går sönder. Fast att vi även ska kunna ha den i sovrummet...så långt har jag inte hunnit tänka än. Jag har knappt hunnit fatta att vi faktiskt ska byta vagn.
  • EllaBellaBus

Vi funderar lite på Daftö v 31-32... Är det någon här som kan rekommendera plats där, vilket "område" ska man försöka boka vagnplats tros?

• MiaB72
    EllaBellaBus skrev 2010-04-12 19:19:52 följande:
    Vi funderar lite på Daftö v 31-32... Är det någon här som kan rekommendera plats där, vilket "område" ska man försöka boka vagnplats tros?
    Det beror lite på vad ni vill ha i närheten. När vi var där så stod vi i områden längst upp vid den stora lekplatsen så kunde vi bara släppa iväg ungarna på dagarna och kvällarna och man hade en överblick över var de var nånstans.
  • Mikah

ÄNTLIGEN står det en vagn som är alldeles våran på vår uppfart. Polaren från förra våren har flyttat hit nu så blir jag nog mer alert här i tråden igen. Hoppas att alla har det bra.

• Gunsan75

Vi har löst vårt dvd problem med en liten portabel mediaspelare. Toppen att slippa släpa dvd skivor utan man lägger in allt på den bara och tar med.

• mrseriksson

hej hopp

Vi fick med en tv med husvagnen och sedan tog jag ut PS2.an  dit då kan barnen både spela och se på film....)...ska köpa bil/dvd att sätta i deras hörna sedan...

Kompisarnas har samma som cris har....tv i köket/ husvagnen..............

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !