Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
chris-jaså ni kommer inte förrän den 1maj okej vi ställer den 23 april
hej hej
Kul med nya vagnar och solen skiner så gott här uppe i norr just nu...
Hej hopp!
Just nu är min sambo o tittat på en husvagn vi gärna vill köpa! Herreguuuud.... vår fösta! Sambon har adlrig varit på husvagnssemester i hela sitt liv, medan jag är uppväxt med campingsemester!
Hoppas hoppas vi köper den!!!!
Är grymt sugen på en vagn ändå....så jag håller lite kolla häri tråden efetr tips o annat, för en nybörjare som mig!
Vi funderar lite på Daftö v 31-32... Är det någon här som kan rekommendera plats där, vilket "område" ska man försöka boka vagnplats tros?
ÄNTLIGEN står det en vagn som är alldeles våran på vår uppfart. Polaren från förra våren har flyttat hit nu så blir jag nog mer alert här i tråden igen. Hoppas att alla har det bra.
Vi har löst vårt dvd problem med en liten portabel mediaspelare. Toppen att slippa släpa dvd skivor utan man lägger in allt på den bara och tar med.
hej hopp
Vi fick med en tv med husvagnen och sedan tog jag ut PS2.an dit då kan barnen både spela och se på film....)...ska köpa bil/dvd att sätta i deras hörna sedan...
Kompisarnas har samma som cris har....tv i köket/ husvagnen..............