• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • libero

Nu har jag hittat hit igen efter en lång vinter. Börjar nu drömma om att ta en tur med husvagnen igen men det blir tidigast i slutet på maj tror jag. Vi ställer upp vagnen hela säsongen på Böda i år så vi ska dit om ett tag och bygga trall.

Oj vad ni byter vagnar härinne. Är också sugen men det blir inte ännu på några år om jag känner maken rätt.

• Wilowa
    SeTa skrev 2010-04-11 16:22:44 följande:
    Alla gamla trådar är öppnad igen också! Så vi kan byta tråd efter säsong!
    Bra idé!
  • rosaid

nu väntar jag på överkast o prydnadskuddar en ca modul o en bärbar dvd till ida...sen är allt köpt till husvagnen..ska åka dit i helgen o få upp tält..om inget händer med mor...hon är jättesjuk i cancer

• tumult

rosaid-tråkigt att höra!
    nu har även jag fått hem min husvagn skönt=) städa ur den och packa in alla sakerna!
    fy vad man längtar nu!
    tänk snart säsong!!!!

• Wilowa
    rosaid skrev 2010-04-12 06:33:39 följande:
    nu väntar jag på överkast o prydnadskuddar en ca modul o en bärbar dvd till ida...sen är allt köpt till husvagnen..ska åka dit i helgen o få upp tält..om inget händer med mor...hon är jättesjuk i cancer
    Ajdå, men skönt att ni har "husvagnsoasen" att åka till.

Vi har bestämt att vi ska ha tv i den nya vagnen, men annars har vi allt vi behöver utom de omdiskuterade halkskydden då. Det känns väldigt skönt, förutom att vi tvingas leva med de sakerna här hemma tills vi får vagnen om två veckor.
  • libero
    Vad har ni köpt för dvd? Måste också köpa en i år och funderar på en liten som man även kan ha i bilen
  • medlem2
    Jobbigt med din mor, tänker på dig!
  • rosaid
    libero skrev 2010-04-12 08:06:10 följande:
    Vad har ni köpt för dvd? Måste också köpa en i år och funderar på en liten som man även kan ha i bilen
    ja vi har köpt bärbar dvd
  • rosaid
    medlem2 skrev 2010-04-12 08:27:18 följande:
    Jobbigt med din mor, tänker på dig!
    tack
  • libero

Vi hade inte tänkt att byta husvagn i år men jag vill ju så gärna ha en barnkammarvagn och har nu hittat en som vi ska kolla på.
    Har någon av er erfarenhet av en Sävsjö clubman härinne?

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !