Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
nu är vagnen vaxad...halkskydd i skåpen klippta omedl märken på imorrn lasta i allt
Hej campingvänner!
Igår var vi och hämtade ut husbilen från vinterförvaringen. Den fina gamla pärlan pruttade igång som om den hade gått dagligen! Vi avslutade ju dessutom förra säsongen med besiktning, så nu är det bara att fylla bilen och ge sig ut!
Som vanligt funderar jag på vad sjutton det är man behöver plocka ut i bilen. Att man aldrig lär sig!
Röstånga är supermysig! Där låg vi förra sommaren och trivdes superbra! Handikapp/familjeduschen var rejält stor, vi fick plats hela familjen samtidigt! Dessutom ingår varmvatten!
Jag kommer däremot inte ihåg riktigt om det var trappor för att komma ner till poolområdet? Kan kanske vara värt att slå en signal dit innan om man tar sig dit med en rullstolsburen.
I år bli det nog inte så mycket semester för oss. Vi flyttar till hus under sommaren, så semesterveckorna går nog åt! Men förhoppningsvis har vi en fin försäsong att se fram emot!