• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • rosaid

nu är vagnen vaxad...halkskydd i skåpen klippta omedl märken på imorrn lasta i allt

• Wilowa
    rosaid skrev 2010-04-09 20:38:17 följande:
    nu är vagnen vaxad...halkskydd i skåpen klippta omedl märken på imorrn lasta i allt
    Har du köpt sådan där lådplast som finns att köpa t ex på IKEA eller har du något annat?
  • rosaid
    Wilowa skrev 2010-04-10 07:48:41 följande:
    Har du köpt sådan där lådplast som finns att köpa t ex på IKEA eller har du något annat?
    nä jag köpte på husvagnssvensson halkdukar
  • SeTa

Hej campingvänner!
    Igår var vi och hämtade ut husbilen från vinterförvaringen. Den fina gamla pärlan pruttade igång som om den hade gått dagligen! Vi avslutade ju dessutom förra säsongen med besiktning, så nu är det bara att fylla bilen och ge sig ut!

Som vanligt funderar jag på vad sjutton det är man behöver plocka ut i bilen. Att man aldrig lär sig!

Röstånga är supermysig! Där låg vi förra sommaren och trivdes superbra! Handikapp/familjeduschen var rejält stor, vi fick plats hela familjen samtidigt! Dessutom ingår varmvatten!
    Jag kommer däremot inte ihåg riktigt om det var trappor för att komma ner till poolområdet? Kan kanske vara värt att slå en signal dit innan om man tar sig dit med en rullstolsburen.

I år bli det nog inte så mycket semester för oss. Vi flyttar till hus under sommaren, så semesterveckorna går nog åt! Men förhoppningsvis har vi en fin försäsong att se fram emot!

• Wilowa
    rosaid skrev 2010-04-10 08:37:02 följande:
    nä jag köpte på husvagnssvensson halkdukar
    Är de bättre än de de har på IKEA? Närmsta IKEA ligger 1½ mil bort och närmaste husvagnssvensson ca 20 mil bort.

Snabba bud i Mellerud! Nu måste vi tomma vår vagn, för de har redan en köpare på den. Den nya får vi om två veckor...igår vid den här tiden skulle vi inte ens köpa någon ny än på länge.
  • MiaB72
    Tolta: Se där ja Ja, det är livsfarligt att bara kolla vagn Vad blev det för vagn n u då?
  • medlem2
    Wilowa skrev 2010-04-10 13:23:44 följande:
    Är de bättre än de de har på IKEA? Närmsta IKEA ligger 1½ mil bort och närmaste husvagnssvensson ca 20 mil bort. Snabba bud i Mellerud! Nu måste vi tomma vår vagn, för de har redan en köpare på den. Den nya får vi om två veckor...igår vid den här tiden skulle vi inte ens köpa någon ny än på länge.
    Åå skoj grattis!

Det var samma för oss, våran stod på husvagnsfirman under en natt då den var våran för vi skulle sova i den innan vi dagen efter bytte, dom fick en köpare på stört & vi han knappt plocka ur det sista, så började tvätta den utvändigt!

det är många som fått upp ögonen för camping i år känns det som!
    rosaid skrev 2010-04-09 20:38:17 följande:
    Men du jösses vilket bra tips, det hade jag aldrig kommit på själv! TACK!

Vi har också fått hem våran vagn, den står & glänser på uppfarten & väntar på premiären!
  • medlem2
    rosaid skrev 2010-04-07 19:52:55 följande:
    vår husvagn är klar imorgon 15.00 hämtar vi den
    Bilder, jag vill se bilder!
  • Wilowa
    MiaB72 skrev 2010-04-10 15:26:19 följande:
    Tolta: Se där ja Ja, det är livsfarligt att bara kolla vagn Vad blev det för vagn n u då?
    Det blev en Hobby 560 Kmfe De Luxe -08. Fast det var lite sorgligt att köra bort vår gamla vagn idag, sonen fällde till och med en liten tår.
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !