Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Rosaid: Trist med din mor. j-la sjukdom alltså. jag blir tokig, den kommer alldeles för nära Tänker på er!
Ottisen: vad e de för vagn ni kollar på?
Välkommen hit!
Mikah: grattis!!!!! Hoppas ni nu får njuta riktigt av den!
Hittade en annons på blocket idag där annonsören kopierat 99% av texten fårn min annons... Hur kul kändes de då??? inte ens omformulerat orden
Vill få iväg min vagn nu!!!
Helt ärligt, blir ni sugna på att köpa den här vagnen? Konstiga bilder tycker jag, de gör inte alls vagnen till sin fördel.
www.bytbil.com/husvagnar-husbilar/begagnade/hobby/gvz93mdg/!
Tack medlem2 och jmmm. Ja äntligen är problemet löst och nu känns det bra. Viserligen kan vi inte åka ännu utan att låna chafför då körkortet också bli klart. Men det gör inget.
Ottisen. vad spännande. Så var det här också fast tvärtom. Jag hade aldrig campat och maken var uppväxt med det. Jag gillade det faktiskt inte alls i början men nu kan jag inte vara utan det. Blev det någon husvagn?
jmmm o Mikah---> Jepp! Nu är jag med husvagnsägare! Känns toppen! Det är en gammal husvagn, Abbey hette märket tror jag. Väldigt ful *hehe* men kommer duga utmärkt till oss som första vagn iaf! Den är inte så ful så man inte kan med att åka runt med den iaf!
jo vi har en tv i husvagnen som är där jämt med inbyggd boxerkort,dvd o den går o ses från alla ställen i vagnen,men vi har köpt en bärbar dvd till lillan som hon kan kolla på kvällen ifa vi vill ha tv själva....
idag väntar jag paket från jotex...överkast o prydnadskuddar,har nämligen tagit bort det beiga orginal överkastet pga jag är rädd om det...fick tag på beig överkast på jotex så köpte ett till vår säng o ett till idas så vi får lika..tar med symaskinen till vagnen i helgen o ska frisera det till bra passform....
chris_ hahah men där ni ska stå är ingen direkt rus tror inte jag1 det är mera på våran gata! hihi=) jo men det är nog så alla kommer första helgen men en dl väntar också=) ni har väl ändå betalat för från med den 23 =) sj blir det att jg åker ner den 24 låter gubben göra jobbet den 23 hahahah!