• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • medlem2
    Mikah skrev 2010-04-12 20:14:15 följande:
    ÄNTLIGEN står det en vagn som är alldeles våran på vår uppfart. Polaren från förra våren har flyttat hit nu så blir jag nog mer alert här i tråden igen. Hoppas att alla har det bra.
    Gott Mikah!!

Här är det bara finfint, är ute i vagnen dagligen & lämnar något ;) idag var det lite lulllull & kläder ;)
  • jmmm

Rosaid: Trist med din mor. j-la sjukdom alltså. jag blir tokig, den kommer alldeles för nära Tänker på er!

Ottisen: vad e de för vagn ni kollar på?
    Välkommen hit!

Mikah: grattis!!!!! Hoppas ni nu får njuta riktigt av den!

Hittade en annons på blocket idag där annonsören kopierat 99% av texten fårn min annons... Hur kul kändes de då??? inte ens omformulerat orden
    Vill få iväg min vagn nu!!!

• Mikah

Tack medlem2 och jmmm. Ja äntligen är problemet löst och nu känns det bra. Viserligen kan vi inte åka ännu utan att låna chafför då körkortet också bli klart. Men det gör inget.

Ottisen. vad spännande. Så var det här också fast tvärtom. Jag hade aldrig campat och maken var uppväxt med det. Jag gillade det faktiskt inte alls i början men nu kan jag inte vara utan det. Blev det någon husvagn?

• HaltaLotta

jmmm o Mikah---> Jepp! Nu är jag med husvagnsägare! Känns toppen! Det är en gammal husvagn, Abbey hette märket tror jag. Väldigt ful *hehe* men kommer duga utmärkt till oss som första vagn iaf! Den är inte så ful så man inte kan med att åka runt med den iaf!

Två döttrar, En son, En sambo - mitt i skogen hittar ni mig! 1vuxen2barn.wordpress.com
  • Wilowa
    HaltaLotta skrev 2010-04-12 23:52:01 följande:
    jmmm o Mikah---> Jepp! Nu är jag med husvagnsägare! Känns toppen! Det är en gammal husvagn, Abbey hette märket tror jag. Väldigt ful *hehe* men kommer duga utmärkt till oss som första vagn iaf! Den är inte så ful så man inte kan med att åka runt med den iaf!    
    Vad kul! {#lang_emotions_sunny} Hoppas ni kommer att trivas bra i den. Fast detta "duga som första vagn" är livsfarligt...passa er noga för allt vad husvagnsaffärer heter. Det går inte att "bara" titta på husvagnar, de tigger och ber om att få följa med hem. Vad säger ni andra, visst är det så?
  • rosaid
    HaltaLotta skrev 2010-04-12 23:52:01 följande:
    åå vi började med en abby -80 för 4 år sen....
  • rosaid

jo vi har en tv i husvagnen som är där jämt med inbyggd boxerkort,dvd o den går o ses från alla ställen i vagnen,men vi har köpt en bärbar dvd till lillan som hon kan kolla på kvällen ifa vi vill ha tv själva....
    idag väntar jag paket från jotex...överkast o prydnadskuddar,har nämligen tagit bort det beiga orginal överkastet pga jag är rädd om det...fick tag på beig överkast på jotex så köpte ett till vår säng o ett till idas så vi får lika..tar med symaskinen till vagnen i helgen o ska frisera det till bra passform....

• Chris
    tumult: Ja vi tänkte att den 23 så är alla där som skall stå hela säsongen så vi tänkte att vi kommer helgen efter...kanske lite lugnare då. Men vi får väl se...man e ju sugen på att komma iväg.....
  • tumult

chris_ hahah men där ni ska stå är ingen direkt rus tror inte jag1 det är mera på våran gata! hihi=) jo men det är nog så alla kommer första helgen men en dl väntar också=) ni har väl ändå betalat för från med den 23 =) sj blir det att jg åker ner den 24 låter gubben göra jobbet den 23 hahahah!

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !