Inlägg från: HaltaLotta |Visa alla inlägg
  • HaltaLotta

Campingtråden längtar efter våren !

Hej hopp!

Just nu är min sambo o tittat på en husvagn vi gärna vill köpa! Herreguuuud.... vår fösta! Sambon har adlrig varit på husvagnssemester i hela sitt liv, medan jag är uppväxt med campingsemester!

Hoppas hoppas vi köper den!!!!

Är grymt sugen på en vagn ändå....så jag håller lite kolla  häri tråden efetr tips o annat, för en nybörjare som mig!

Två döttrar, En son, En sambo - mitt i skogen hittar ni mig! 1vuxen2barn.wordpress.com
  • HaltaLotta

jmmm o Mikah---> Jepp! Nu är jag med husvagnsägare! Känns toppen! Det är en gammal husvagn, Abbey hette märket tror jag. Väldigt ful *hehe* men kommer duga utmärkt till oss som första vagn iaf! Den är inte så ful så man inte kan med att åka runt med den iaf!

Två döttrar, En son, En sambo - mitt i skogen hittar ni mig! 1vuxen2barn.wordpress.com
  • HaltaLotta
    Wilowa skrev 2010-04-13 06:32:02 följande:
    Vad kul! Hoppas ni kommer att trivas bra i den. Fast detta "duga som första vagn" är livsfarligt...passa er noga för allt vad husvagnsaffärer heter. Det går inte att "bara" titta på husvagnar, de tigger och ber om att få följa med hem. Vad säger ni andra, visst är det så?
    Det kan jag tro! Har redan blivit fast på blocket o kollar vagnar som man kan byta upp sig till sen när vi har bättre råd med en dyrare vagn
  • HaltaLotta

jmmm---> Usch va läskigt med krocken! Hur gick det med er?

Idag har jag inhandlat två saker till vår nya husvagn! (känns helskumt att säga det, VÅR husvagn! hihi ) Ett durkslag och ett decilitermått! *HAHA* Köpte på secondhand - har fått för mig att försöka inreda/ köpa saker i samma stil som det är på vagnen - fulsnyggt retro!

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !