• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • Wilowa
    rosaid skrev 2010-04-07 19:52:55 följande:
    vår husvagn är klar imorgon 15.00 hämtar vi den
    Spännande!
  • puchelina88

Hejsan
    vi har oxå en husvagn!
    vi väntar vårt 1 barn som ska komma 15 Augusti!
    de ska bli så skönt att få komma iväg med vagnen snart bara hoppas på att värmen kommer snart!

• jmmm

mrs ericsson: bra förslag är ju ändå dags att starta en ny tråd i nästa vecka då kan vi ju länka till bildtråd

puchelina88: välkommen hit

• rosaid

jamen nu var pärlan hemma o jag är så nöjd..idag ska vi tvätta o vaxa+klippa till underlägg skåp

• Wilowa
    jmmm skrev 2010-04-08 09:35:07 följande:
    mrs ericsson: bra förslag är ju ändå dags att starta en ny tråd i nästa vecka då kan vi ju länka till bildtråd puchelina88: välkommen hit
    Har du sett att du inte behöver starta någon ny tråd? Alla trådar är öppna för evigt nu.

Åh! Jag är så sugen på att åka och titta på en vagn jag hittat. Fast vågar man det utan att falla dit och köpa den? Den är tyvärr för dyr för oss just nu. Fast jag tror det får bli en liten titt i eftermiddag ändå.
  • ifent

Hej

Verkar som det skall bli en helg med fint väder.....Idag fyller äldsta dottern 17 år och i juni för 17 år sedan hyrde vi vår första husvagn en Adria och var i gränna och på Öland...vad tiden går fort.
    Nu har vi villavagn och vädret ser ju ut att bli härligt i helgen så då skall vi köpa trallvirke, vi har ju 20 kvm altan att snickra, stommen e gjord så nu skall det fixas trall.

Catta

Mamma till Izabella-93, Felizia-97, Emrik-03, Neo-06, Trinity-07 och bebishunden Milou-08
  • Wilowa
    Wilowa skrev 2010-04-09 08:58:38 följande:
    Har du sett att du inte behöver starta någon ny tråd? Alla trådar är öppna för evigt nu. Åh! Jag är så sugen på att åka och titta på en vagn jag hittat. Fast vågar man det utan att falla dit och köpa den? Den är tyvärr för dyr för oss just nu. Fast jag tror det får bli en liten titt i eftermiddag ändå.
    Asgarv! Det är farligt att åka och "bara" titta på en husvagn. Vi fick så bra för vår, så det gick liksom inte att låta bli.
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !