• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • Wilowa
    mariagbg skrev 2010-03-21 10:47:32 följande:
    Vi bor i Göteborgsområdet och har också snö kvar... Det mesta har dock regnat bort i helgen. Skickar en liten vårpust uppåt landet :)
    Tack det behöver vi! Den här veckan har vårt staket hittat fram under all snö, så det säger lite om hur långt våren kommit här. Förra helgen sprang grannens hundar över staketet utan att behöva hoppa eller knappt ens lyfta på tassarna. Det är ju tur att vi har vintercamping som närmsta planer med vår vagn.
  • medlem2
    rosaid skrev 2010-03-20 18:10:19 följande:
    hejnu har vi vart på vip blev ny förtältsmatta,diskkorg o melanmonservice 8 muggar,8tallrikar,8 djupa tallrikar,8 assietter för 270kr
    Billigt, skulle också vilja ha en ny sådan servis, får se när vi hämtar vagnen om handlaren har någon fin.
    mariagbg skrev 2010-03-21 07:53:06 följande:
    Idag hämtas vagnen från vinterförvaringen och nästa helg ställer vi upp den på campingen! Nu ör det vår
    Absolut Maria, våren är i sikte underbart, måste få till en helg typ i Maj kankse som vi ska ses, men som det verkar jobbar vi om varandra på helgerna va? Jag jobbar denna som kommer & så jobbar jag varannan, du jobbar också varannan eller?
  • mariagbg
    medlem2 skrev 2010-03-24 07:42:27 följande:
    Billigt, skulle också vilja ha en ny sådan servis, får se när vi hämtar vagnen om handlaren har någon fin. Absolut Maria, våren är i sikte underbart, måste få till en helg typ i Maj kankse som vi ska ses, men som det verkar jobbar vi om varandra på helgerna va? Jag jobbar denna som kommer & så jobbar jag varannan, du jobbar också varannan eller?
    Jag jobbar bara en helg i maj och det är nog 15-16maj (v.19) Har inte fått schemat ännu men vi har var tredje helg... Jobbar du udda eller jämna helger?
  • mrseriksson

hej hopp

Vad skönt det låter med vår.....här står vi kvar på vinter och slalom står fortfarande på menyn...lutar åt att vi behåller vagnen på campingen över påskhelgen...sedan ska den hem och städas för gubben ska troligtvis ta den upp till åre då han ska jobba där i maj..........I helgen blir det vuxen helg i vagnen ...ska bli skönt....Sedan får vi se hur vi gör i sommar....

• MiaB72

Skickar in en hälsning från Tandådalen Här är det full vinter fortfarande men väldigt varierande väder! I lördags när vi kom så var det sol och 11 plusgrader men efter det har det varit ett par minus och nån dag snö och sen sol och idag mulet. Skidåkning varje dag och lillkillen börjar få till det nu och åker i stora backen med Chris bakom sig, selen på Han vill inte gå hem när vi vill

• Wilowa
    MiaB72 skrev 2010-03-24 15:31:46 följande:
    Skickar in en hälsning från Tandådalen Här är det full vinter fortfarande men väldigt varierande väder! I lördags när vi kom så var det sol och 11 plusgrader men efter det har det varit ett par minus och nån dag snö och sen sol och idag mulet. Skidåkning varje dag och lillkillen börjar få till det nu och åker i stora backen med Chris bakom sig, selen på Han vill inte gå hem när vi vill
    Vad skönt det låter...se till att inte slita ut snön, utan spar lite till oss.
  • Myslan me Zac

Vi längtar också efter våren nu, första helgen för oss blir i april när dottern ska på träningsläger och eftersom pappa är tränare så hänger hela familjen på ). Sen midsommarveckan drar vi med vagnen ner till Spanien för sol och bad och Frankrike för att gå på disneyland, gudars vad jag längtar )

• jmmm

chris: inte riktigt....
    rosaid: va var de för servis du köpte? nån ur kama katalogen?
    Medlem2 : om du inte hittar nån bra servis o kan hålla dig till när vi ses, så ska jag fixa "bra" pris t dig

Gud va man märker av att folk skall ta ut/hämta elelr köpa vagnar inför säsongen nu.... jobbat som galningar denna veckan

Funderar på o packa vår vagn imorgon inför påsken, elelr så får de ske i helgen efetr jobb. tanken är ju försäsong påsk till början av juni

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !