Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet

hej hopp
Vad skönt det låter med vår.....här står vi kvar på vinter och slalom står fortfarande på menyn...lutar åt att vi behåller vagnen på campingen över påskhelgen...sedan ska den hem och städas för gubben ska troligtvis ta den upp till åre då han ska jobba där i maj..........I helgen blir det vuxen helg i vagnen ...ska bli skönt....Sedan får vi se hur vi gör i sommar....
Skickar in en hälsning från Tandådalen Här är det full vinter fortfarande men väldigt varierande väder! I lördags när vi kom så var det sol och 11 plusgrader men efter det har det varit ett par minus och nån dag snö och sen sol och idag mulet. Skidåkning varje dag och lillkillen börjar få till det nu och åker i stora backen med Chris bakom sig, selen på
Han vill inte gå hem när vi vill
Vi längtar också efter våren nu, första helgen för oss blir i april när dottern ska på träningsläger och eftersom pappa är tränare så hänger hela familjen på ). Sen midsommarveckan drar vi med vagnen ner till Spanien för sol och bad och Frankrike för att gå på disneyland, gudars vad jag längtar
)
jag åker till husvagnen imorrn
chris: inte riktigt....
rosaid: va var de för servis du köpte? nån ur kama katalogen?
Medlem2 : om du inte hittar nån bra servis o kan hålla dig till när vi ses, så ska jag fixa "bra" pris t dig
Gud va man märker av att folk skall ta ut/hämta elelr köpa vagnar inför säsongen nu.... jobbat som galningar denna veckan
Funderar på o packa vår vagn imorgon inför påsken, elelr så får de ske i helgen efetr jobb. tanken är ju försäsong påsk till början av juni