• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • Aja 75

Hallå i tråden... Har börjat tinat fram i snön nu & ska försöka hinna läsa ikapp lite.
    Hoppas alla har det bra.

• Myskillarna

Hej MiaB

Jag hörde att min man pratat med din man på husvagnsforum, vi kommer också att tillbringa sommaren på Hansagårdens camping{#lang_emotions_sunny} 

Vi säsongar på plats 98.

VÅRA ÄLSKADE PRINSAR LIAM -05 & HUGO -07
  • MiaB72
    Myskillarna: *fniss* Där ser man!! Men vad kul!!! Då ses vi ju där också, blir ju kul för Linus också! Vi har ju plats 73 så det är ganska nära kul kul!
  • tumult
    myskillarna-här är en till som säsongar på hansargården pltas 103 sedan 5 år tillbka! är det ert första år eller??
  • Myskillarna

MiaB: Det skall bli himla roligt, skall ni stå hela säsongen{#lang_emotions_laughing}?

tumult: Hej va kul, det är våran första gång på hansagården samt som säsongare . Så vi ser fram mot en härlig sommar {#lang_emotions_sunny}

VÅRA ÄLSKADE PRINSAR LIAM -05 & HUGO -07
  • MiaB72
    Myskillarna: Nej, vi står från 30 april till 13 juni och sen över midsommar. Sen ska vi iväg på långsemester till Finland och köra runt uppe i norr och sen ner till Öland, då har det gått 4 v men sen till hösten är det väl inte omöjligt att vi kommer ner helger igen!
  • tumult
    myskillarna-
    ok nice! det är jättetrevligt där! och barnen kommer trivas jag lovar!
  • tumult

myskillarna-jo jag kom på att vi kommer ligga på samma gata ju! hihi=) då har dom utökat säsongaren på våran gata!det är ju bara 5 nr ifrån oss! haha roligt med nytt folk!!!
    vad har ni för husvagn??

• medlem2
    rosaid skrev 2010-03-10 12:28:34 följande:
    ah det gick inte men det är polar 620 TRDB -10www.polarvagnen.se
    Åååå stora toaletten, nice, nice...

Fin...
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !