• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • rosaid

igår satt jag hela kvällen o kolla vad vi behöver inhandla till nya vagnen..e vip på butiken på lördag så då blir det ju rabatt

• jmmm

rosaid blev listan lång en del grejer tar ni väl med från den gamla?
    E de vip för kunder oavsett när de handlat vagn där o asvsett om man har den kvar elelr inte? spel o dans denna gången oxå?

• rosaid
    jmmm skrev 2010-03-16 16:03:05 följande:
    rosaid blev listan lång en del grejer tar ni väl med från den gamla?E de vip för kunder oavsett när de handlat vagn där o asvsett om man har den kvar elelr inte? spel o dans denna gången oxå?
    ja dom bjuder på lite av varje o musik men på våren är det bara över dagen...men ja listan blev en del...ryktas om att husvagnen kommer från dorotea nv
  • Chris
    jmmm: 310kg borde ju räcka till...bra att man inte behöver planera packningen lika noga.
  • jmmm

jahapp, några pepper till regbesiktningen har inte kommit ännu, men däremot en STOOOR chans för mig.... oh vad vi grubblar o räknar vill vill vill.....
    nån som vill köpa en adria?

• Chris
    jmmm: låter som du fått nys på nån "demovagn" eller nåt. En farlig sjuka detdär {#lang_emotions_wink} vi vet ...

Igår hämtade jag hem våran vagn och vi började packa lite, ikväll blir det att packa resten och imorgonbitti drar vi till Tandådalen. Skall bli skönt att komma iväg och bo i vagnen igen. Vi hoppas vi får lite mera sol än ifjol då vi typ hade 0 sol {#lang_emotions_frown}
  • rosaid

hej
    nu har vi vart på vip blev ny förtältsmatta,diskkorg o melanmonservice 8 muggar,8tallrikar,8 djupa tallrikar,8 assietter för 270kr

• mariagbg

Idag hämtas vagnen från vinterförvaringen och nästa helg ställer vi upp den på campingen! Nu ör det vår {#lang_emotions_cool}

• Wilowa
    mariagbg skrev 2010-03-21 07:53:06 följande:
    Idag hämtas vagnen från vinterförvaringen och nästa helg ställer vi upp den på campingen! Nu ör det vår
    ...med 20-40 cm snö kvar på gräsmattan så kan jag konstatera att vi inte bor i samma del av landet. Vad härligt det låter med vår, här snöar det idag. Kan du inte blåsa upp lite vår hit till mig i Värmland med?

Vad härligt det låter att ställa upp vagnen för vårcamping.
  • mariagbg
    Wilowa skrev 2010-03-21 10:24:30 följande:
    ...med 20-40 cm snö kvar på gräsmattan så kan jag konstatera att vi inte bor i samma del av landet. Vad härligt det låter med vår, här snöar det idag. Kan du inte blåsa upp lite vår hit till mig i Värmland med? Vad härligt det låter att ställa upp vagnen för vårcamping.
    Vi bor i Göteborgsområdet och har också snö kvar... Det mesta har dock regnat bort i helgen. Skickar en liten vårpust uppåt landet :)
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !