• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • rosaid
    elegi skrev 2010-03-06 12:22:14 följande:
    Har inte läst här på evigheter, är sällan på fl överhuvudtaget.Kommer att lämna denna tråden helt då mannen blev uppsagd i onsdags och det innebär att vi kommer att redan nu i vårdagarna sälja våran Kabe blir inte heller någon campingsäsong på Vilsta som vi tänkt. Eftersom vi måste ha en ny vagn pga sonens allergi/astma så får vi vara husvagnslösa tills mannen får jobb igen.Vill ni ha fortsatt kontakt med mig så finns jag på facebook, inboxa eran mail så skickar jag vänförfråganMånga vårkramar till er alla
    fyy vad tråkigt...hoppas det snart löser sig
  • rosaid
    jmmm skrev 2010-03-06 09:01:32 följande:
    rosaid: inget är som väntans tider eller va e de man brukar säga på måndag skall jag åka o leverera en begagnad hsubil till ett par kunde rosm fröhoppningsvis blir nöjda o glada
    nä nu väntar man allt o räknar ner dagarna.....
  • tumult

chris-jaså vilken plats fick du?? sj har vi aft säsong på hansargårdens camping i 5år nu!

• MiaB72
    tumult: Vi fick plats nr. 73 Just det, du är ju ny i tråden så jag vet inte om du vet att jag är gift med Chris ifall du undrar när jag svarar Välkommen in i tråden iaf!! För jag tror inte jag sett dig här tidigare. Har ni fortfarande säsong? Vilken plats har ni och vad tycker ni om campingen, antar att ni gillar den
  • Wilowa

Hemma igen efter en kanonhelg i Branäs! Fast jag var glad över att husvagnen stod kvar hemma på gården, för det var svinkallt på nätterna och vi har ju ingen vintervagn. Nu längtar jag dock efter att få dra vagnen upp till Sälen om några veckor...då hoppas jag att det inte blir lika kallt.

• tumult

miab72 hahah kommer jag nog ser er vi har nämligen plats 103
    jag ahr varit med i tråden innan men har inte varit inloggade på familjeliv på ett tag!
    Japp vi ska ligga kvar i år med! du kommer märka vad vi ligger hhhaha Vi har en Lejonflagga uppsatt på vindskyddet och en hobby 560 ukf husvagno en röd audi och en blå skoda med vitt tak inte svårt att missa!!
    vi trivs kanon faktiskt min sambos bror bo kgranne med oss och mamma o pappa på gatan bakom fast lite högre upp och barne  trivs ju kanon bra där nere!
    har ni varit där innan på hansar??

• rosaid
    Wilowa skrev 2010-03-08 21:56:52 följande:
    Hemma igen efter en kanonhelg i Branäs! Fast jag var glad över att husvagnen stod kvar hemma på gården, för det var svinkallt på nätterna och vi har ju ingen vintervagn. Nu längtar jag dock efter att få dra vagnen upp till Sälen om några veckor...då hoppas jag att det inte blir lika kallt.
    härligt o nu är väl våren i sikte..vi åker till vår vagn i helgen ska bli gott
  • medlem2

Vintercampingen går emot sitt slut, nästa gång vi åker till vagnen tar vi ner vintertältet, påskehelgen är säsongen slut & sedan hoppas jag att våren är här! ¨

Ja kankse dax att boka midsommar snart, ska bara komma på vart man ska också...

• MiaB72
    tumult skrev 2010-03-08 22:10:29 följande:
    miab72 hahah kommer jag nog ser er vi har nämligen plats 103jag ahr varit med i tråden innan men har inte varit inloggade på familjeliv på ett tag!Japp vi ska ligga kvar i år med! du kommer märka vad vi ligger hhhaha Vi har en Lejonflagga uppsatt på vindskyddet och en hobby 560 ukf husvagno en röd audi och en blå skoda med vitt tak inte svårt att missa!! vi trivs kanon faktiskt min sambos bror bo kgranne med oss och mamma o pappa på gatan bakom fast lite högre upp och barne  trivs ju kanon bra där nere!har ni varit där innan på hansar??
    Kul kul!!! Chris sa nog att han trodde att du varit i tråden tidigare Då lär vi ju ses snart ju Vi har inte varit där tidigare, vi har ett kompispar som ska stå säsong för första gången på plats 143 och då tänkte vi att då passar vi på att stå stilla under försäsongen då vi ska ligga på vägen i 4 v sen under semestern.
  • jmmm

Ja nu närmars sig vårsäsongen, jisses va folk var camping sugna i helgen då vi hade jippo. solen sken o vägarna var torra o  så mötte man några husvagnar på väg till jobb, jösses va jag längtar ut då.....
    Blir nog till att hämta hem vagnen nästa vecka om jag inte lyckas få dem att väga upp den  nu när den är lagad o fixad. ja midsommar ja..... undra vart man skall ligga då. o Påsk då, kanske man skall börja försäsongen redan till påsk? där vi skall ligag väljer man själv period för säsongerna
    Medlem 2: när dyker ni ner t skåne?

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !