• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • tumult

miab72-okej när och bra till toa då på plats 143 men kan säga att det är tajt där nere men beror ju på hurstor husvagn man har!
    Såg att vi har barn födda samma år med hahah komiskt!!!
    ja det dra ihop sej nu faktiskt till säsong! har fixat nytt bord till förtältet nu med längtar så att åka ner men jag åker inte ner första dagen för det får gubben fixa hahaha jag jobbar ju så kommer på lördagen när det mesta är klart förhoppningsvis)=)))

• jmmm

tumult: va smart o taktisk du är gäller o nyttja männen

• MiaB72
    tumult: Ah, men så bra om vi har barn i samma ålder då blir Emil lycklig om det finns nån i hans ålder iaf Ja, vi har ju så stor vagn så för oss är det viktigt att vi får plats, nu har vi ju hörnplats så jag hoppas att det blir bra!

jmmm: Härligt med vår!!! Nu hoppas vi verkligen att det blir en härlig vår och en soooolig sommar!
  • rosaid

vi hämtar vår vagn 6 april från vintersäsong o lämnar den på firman o får nya vår säsong är slut 29 april..men vi har ju lidköping sen

• medlem2

V28 bär det av emot Skåne å där håller vi oss.

Våran vagn är färdig!

Avslutar vintersäsongen påskhelgen, drar hem, gör vagnen tom, sedan byte...

• jmmm

medlem 2, underbart då skall vi banne mig hinna träffas en del i sommar om de inte blir tillfälle innan jag jobbar ju då men kvällarna är långa på sommaren o nån helg e jag väl ledig Härligt att hon e klar

• tumult

mia-ja visst är det kul! du jag lovar att barnen får kompisar direkt man ser knappt dom utan får leta efter dom istället därför gav vi dottern en mobiltelefon för att veta vad dom är=))
    jimm-klart man måste njyttja mannnen haahah

• rosaid

jag har sånnadär apparater till vår dotter där vi har en o hon har en...komradio..äh kommer inte på vad det heter

• medlem2
    rosaid skrev 2010-03-09 12:05:45 följande:
    vi hämtar vår vagn 6 april från vintersäsong o lämnar den på firman o får nya vår säsong är slut 29 april..men vi har ju lidköping sen
    Blev nyfiken på vilken planlösning nu skulle ha! Det är roligt att vänta, men ännu bättre att man har ett datum att hämta hem den nya ;)
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !