Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet

Just ja! Jmmm stort grattis till jobbet!
hej hopp
Ska lämna myran på dagis sedan drar jag och madicken till birsta en svänga ska shoppa det sista...sedan hem och packa bilen och dra till husvagnen på sportlov....
Ja idag går våran vagn vidare till Kabe i Tenhult. Pannan byttes hos återförsäljaren men det hjälpte inte så nu skall den in i kylkammarne på Kabe så skall dom undersöka var det "läcker" in kalluft.
Sen har vi bokat försäsong + midsommaren också blir på Hansgårds camping utanför Falkenberg
chris: va bra att de reds ut va de e för fel på den
Min vagn sägs vara klar efter alla reparationerna..... håll tummarna gott folk att det är så..... bara de att jag har 15 kg mindre att lasta nu eftersom jag fått lite fina balkar under vagnen
nej nu kallar soffan o let´s dance. Jippo helg på jobbet så de blir att börja tidigare imorgon för o förbereda lite.
o jag har en månad till min vagn levereras
rosaid: inget är som väntans tider eller va e de man brukar säga på måndag skall jag åka o leverera en begagnad hsubil till ett par kunde rosm fröhoppningsvis blir nöjda o glada
Har inte läst här på evigheter, är sällan på fl överhuvudtaget.
Kommer att lämna denna tråden helt då mannen blev uppsagd i onsdags och det innebär att vi kommer att redan nu i vårdagarna sälja våran Kabe blir inte heller någon campingsäsong på Vilsta som vi tänkt. Eftersom vi måste ha en ny vagn pga sonens allergi/astma så får vi vara husvagnslösa tills mannen får jobb igen.
Vill ni ha fortsatt kontakt med mig så finns jag på facebook, inboxa eran mail så skickar jag vänförfrågan
Många vårkramar till er alla