Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet

på tal om caravan club.... e de nån av er som skall till Caravan club´s NCT träff i Tmelilla 7-11 juli?
hmmm va e de för väder vi har, de bara fortsätter o komma snö o de ska snöa hela helgen....
Ja de blir en spännande jippo helg -husbilshelg
som tur e så står de i utskicken att vid tjänlig väderlek kan niesmann bischoff bilen provköras undra hur många kunder som kommer, eller föresten vi bjuder ju på korv m bröd så då lär de väl komma en del folk
ja så har ni inget annat kul för er i helgen så kom tll skåne
Idag äntligen fick vi besked om att nästa vecka skall våran vagn in för byte av värmepannan. Får hoppas det är lite bättre före då eftersom jag skall köra den till Ulricehamn
jmmm: läste i husvagnstidningen att det hade gått trögt i försäljningen av nya husbilar och husvagnar i januari pga av kylan och snön....något du märkt av??
Chris: nej, nej o åter nej Vi har sålt många fler fordon än de brukar göras på "vår firma". Nu jobbade jag bara en vecka i januari eftersom jag gick i skolan.
men jag sålde 3 den veckan o min kollega sålde ett helt gäng, minns inte exact siffra. Eftersom kabe hade en resa för återförsäljarna den veckan var 2 av vår personal där så på helgerna hade vi KÖ till både mig o kollegan o vi räkna så de stod siffror ur öronen o en del av dem jag räknade på den veckan kom sen o gjorde affär med nån av mina kollegor veckan efter.
Vi kör ju en trettonhelgsrea där i början på januari vilket så klart gör på sig, men de har sålts mer fordon fram till idag 2010 än samma period 2009 eller 2008
jag befarade ju att vi skulle få en skithelg m tanke på vädret, men d sprack upp, vi fick sol o MASSOR av kunder
Nu e jag sugen på att ut o fara m husvagn