Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Tolta, ja verkligen
Mikah: ja då får du läsa ikapp o va glad att de var denna tiden på året du tappat den (med tanke på antal inlägg )
Jmmm. Grattis så jättemycket. Skönt att vara klar.
Nu har vi bokat 1 vecka på Saxnäs camping, Öland till sommaren. Ifjol då vi var där såg vi ut en plats som vi ville ha...men det var tydligen eftertraktad för den var preliminärbokad men jag lyckades få den ändå det är en lite större tomt med havsutsikt och kvällssol och VA.
mia: de låter som att du jobbar på af, stämmer de? i så fall, tell us alla knep som används hihi låt oss få alla insiders tips
Tolta: då kan vi inte skriva om allt vårt fusk här inne för mia avslöjjar oss
Förhoppningsvis behöve rjag inte va inskriven länge till
hej hej
Cris:
Låter som en härlig plats ! Hur går det med värmen i vagnen ? Vart skulle ni vintercampa ? " Glömt bort " :)......Funderar på vad man ska lägga som golv i förtältet nu man lär ju behöva nått på det stampade snögolvet....hihi
Medlem2 Nä det är definitivt inte kört . Jag åker kanske inte jättefort men jag tar mig ner ganska bra. Och det är jätteroligt när man väl lärt sig. Ibörjan innan man hade lärt sig ordentligt blev man ju riktigt trött och sista backen för dagen brukade jag trilla i varje sväng ungefär.
Vi ska nog upp till Kungshamn/Smögen i sommar och campa. Inget bokat eller helt klart ännunmen vi brukar åka dit när svärmor har tidig semester då där inte är lika trångt däruppe då .
Annars hoppas jag på Simrishamn till midsommar igen.