Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Åh vad kul att hitta en sådan här tråd.
Blev med husvagn förra sommaren. Bestämde oss för det när jäntan blev sjuk. Skulle ha stått i Bjursås på säsong nu under vintern, men var tvugna att avboka för att vi hamnade i väntan på nytt hjärta. Nu har jäntan fått nytt hjärta och vi ser fram mot våren och sommaren då vi ska ut o resa runt igen. Blir nog en resa till Finland och Pellinge i skärgården där vi har släkt.
Nybörjare som man är så är det kul med tips.
Eftersom vi är nybörjare på vagn så har vi börjat med en begagnad för att sedan byta upp oss vartefter.
Vi har en Solifer 550 -90 jubilee. Gillar den mycket och kommer nog att vilja ha liknande i fortsättningen fast nyare sedan såklart.
För oss är det viktigt att den ska kunna användas året runt.
Gunsan75: välkommen hit Nu är vi inte så många som är aktiva här inne under vintern, men jag lovar att till våren kan man inte hålla koll på alla som "springer" här inne Roligt att camping betyder så mycket för så många
O som Mia skrev, här inne e de öppet för frågor o så svarar de som kan vi är en del som campat i några år, några som drar begagnat o några som väntar på nytt (igen). Kan tillägga med tanke på att ni hade en sjuk dotter, vi är flera här inen som har barn med olika "sjukdomar" som föredrar husvagnen för det är ens eget, man vet hur städat det är o medicinerna finsn alltid med Mina barn har immunbrist o en del allergier o då e eget kylskåp o medicinskåp guldvärt
Precis som vi.. Sonen har allergier och dottern har nyligen blivit hjärttransplanterad och går på immunosuppressiva läkemedel och är infektionskänslig. Då är det skönt att kunna rå sig själv.
Då var Tandådalen bokad v. 12 Fanns lite dåligt med platser kvar men vi fick en bra plats till slut den veckan så då skyndade jag mig att boka innan nån annan tar den
ja o nu börjar jag räkna ner tills vår vagn kommer 10v kvar....i helgen åker jag o en kompis till vagnen för o bara vara