Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
hej hej
Jag har legat på latsida vad det gäller familjeliv...fattar inte att dagarna bara går....Vi bestämde oss för att ställa vagnen en månad på hassela ski..(mars ) så nu söker jag ett vintertält till vagnen..vill nog ha det....Hoppas alla har det bra där ute och haft en bra jul/nyår....
Kram
vintern på rååå är ju inte att man ser verkligheten men det var helt ok...snabb service
rosaid; dåf år vi aknske testa den i vår o recensera den då
när kommer ni andra som itne vintersäsongar att ta fram o börja använda era vagnar o ni som vintersäsongar, när blir det att packa ihopa? tiden springer fort nu. Såg att påsk e 1april Vill ut då
vi tar hem vagnen i påskhelgen..byter vagn o sen till lidköping o försäsong
Våran säsong slutar när när påsken slutar, hem för att rensa ur vagnen och sedan upp för att byta. Magnus tror redan vagnen står färdig och väntar, blir ju liiite sugen. Men att avbryta säsongen är inte aktuellt, nu ska även jag lära mig åka skidor.
medlem 2: inte omöjligt att er vagn står klar o väntar på er, antingen på fabriken el. firman, vi har haft flera leveranser redan o resten av produktions linjerna är i princip fulla, så de produceras för fullt på fabrikerna
Häftigt o få hämta ut ny vagn igen, i dgarna är det 2 år sen vi fick veta att vi skulel bli med alldeles ny vagn o gu va pirrigt o spännande de var. vill igen
Medlem2. Grattis till nya vagnen. Kan tänka mig att det är jobbigt att vänta på den.
Så nu efter våran resa till Aruba har vi ( läs mest jag) börjat planera för sommarens husvagnstripp och även för nästa vinter då vi ska ha våran vagn uppe i fjällen. Ev. skall vi 1 vecka upptill fjällen redan i vinter också. Håller på och kollar om det finns lediga platser och när. Är ju alldeles för länge sen man var ute med vagnen nu.
Till sommaren skall vi till Finland och hälsa på mina föräldrar, dit åker vi med färjan från Stockholm till Åbo och påvägen hem kommer vi att köra runt via Haparanda. Sen kommer vi att campåa längs vägen ner. Vi har ännu bara hittat 2 st campingar som vi vet att vi vill besöka. En utanför Kalix och sen Byske havsbad.
Vi ska ev. campa i närheten av Stockholm också för att ha lite sightseeing i våran huvudstad
Nästa vinter lutar det mot att vi ska försöka få plats i Säfsen.
Sen har vi börjat planera på lite "ombyggnader" i vagnen. Vi ska ha flera hyllor i 2 av garderoberna. Fixa mera förvaring + handdukstork i toan. Lite mera mysbelysning. Nytt tv stativ så man även kan kolla tv i förtältet. Plus en del andra småsaker.
Nu har vi äntligen efter flera års köande fått säsongsplats på Böda (Öland) så där kommer vi att ställa upp vår vagn från maj-aug. Härligt
Libero: va härligt bor ni i närheten så ni kan nyttja vagnen mycket?