Campingtråden längtar efter våren !
Vi funderar lite på Daftö v 31-32... Är det någon här som kan rekommendera plats där, vilket "område" ska man försöka boka vagnplats tros?
Vi funderar lite på Daftö v 31-32... Är det någon här som kan rekommendera plats där, vilket "område" ska man försöka boka vagnplats tros?
Oj, länge sedan jag var inloggad i Familjeliv över huvud taget
Måste fråga er om hjälp... Vi har bokat två veckor i First Camp Torekov i sommar men jag är lite osäker på vilken plats man ska välja där. Vi är två familjer med sammanlagt 4 barn mellan 4-7 år. Vi vill vara nära en lekplats och servicehus, men vi vill INTE ha en skuggig plats. Just nu har vi bokat platserna nr 419 och 420. Bar eller dåligt? Någon av er som varit där som kan tipsa på bra plats?
Sedan ska vi vara en vecka på Daftö... De har visst byggt om den stora lekplatsen där och den har blivit som ett äventyrsland med egen entré, inträde 195:- per person/vecka. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, inte lika fritt för barnen att leka där längre. Och ska en förälder bara hämta hem ungen så kostar det att gå in där. Jaja, vi får se hur det blivit...