Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Var precis på Åhlens och de hade fått in jättefina melamin tallrikar och skålar.
Sedan om någon har vägarna förbi just omtalade Ullared så fanns det väldigt mycket melamin till väldigt bra priser. Min kompis köpte på sig en del. Vi har så det räcker och jag byter aldrig ut mina fina Rice muggar. Älskar dem
chris-okej då vet jag vilka platser du menar finns det inga på våran gata då vi har ju 103??dom är ju större alltså pltaserna
På fredag får vi troligtvis hämta vår nya vagn...ÄNTLIGEN!!! Igår var maken dit på kurs för att lära sig ta hand om pannan och lite annat smått och gott. Vi hade tur, för vi kan behålla vårt tält. Det som följde med vagnen var ett äldre och det kändes lite knäppt...byta till en nyare vagn men till ett äldre tält. Han som haft vagnen före oss är välkänd på firman och han byter tydligen vagn titt som tätt, så troligtvis så köpte han inte tältet nytt till den här vagnen.
Angående ullareds camping kan jag "skavallra" lite. Ullareds camping köpte in x antal vagnar (typ 30) till förra säsongen (förr förra??) nu vard et dags att byta ut dem till nya, kanske därför där stod dubbelt i så fall. de "gamla" sålde de på blocket i ett nafs. Men de stämmer att gekås camping sen nåt/nåra år har ett gäng uthyrningsvagnar.
Ja jag har sagt A så då får jag väl säga B, de blir ny vagn för oss oxå inget är som väntans tider..... o denna gång blir de en röd o vit Inte så stor, ajg vill ah friheten att kunan dra iväg själv (m barnen) men bilen o vagnens kombination komemr snart kräva be, lika bra o ta de så har man lite mer marginal att ta på men jisses m teoriböcker Nån bil m drag har vi ju inte för tillfället (efter min krock) så vi får vänta m övningsbackandet
Då kan jag säga grattis här också Jmmm ;)
Jmmm
Grattis till vagnen.
chriss: de e en vagn som e klar, men de gör nån liten ändring till mig innan jag kan hämta hem den från tenhult. Tack för grattisen förhoppningsvis hämtar vi den i nästa (ev näst nästa) vecka, men jag vill ju ha de NU, men jag som jobbar med det, har ju fått lära mig vilken tid allt tar, de e inte bara o hämta en köpt vagn, den skall på verkstad o kollas igenom, ev reservdelar skall hem o monteras, besiktigas om de behövs o så skall den tvättas o städas. iallafll enligt de regler vi jobbar efter ut mot kund o de e ju inte bara en som köpt vagn o vill ha den utan de e ju nåååågra som väntar på sina vagnar speciellt nu denna säsongen.....