• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • medlem2
    rosaid skrev 2010-04-25 18:42:07 följande:
    vi har fixart med moders lgh o förråd hela helgen..men nästa helg lidköping
    Skönt att ni har vagnen att åka till Lidköping är sååå fint! Må så gott.
  • rosaid
    medlem2 skrev 2010-04-26 10:39:29 följande:
    Skönt att ni har vagnen att åka till Lidköping är sååå fint! Må så gott.
    ja vi trivs kanon där
  • Wilowa

Nu ska jag bara jobba i två dagar och sedan är det dags att testa nya vagnen! {#lang_emotions_sunny} Fast jag hoppas att vädret blir bättre så vi kan sätta upp förtältet. Vi vill testa så fort som möjligt att vårt tält verkligen passar på den nya vagnen. Passar det inte så får vi åka och byta med det som egentligen skulle ha följt med, men de har kollat och det ska passa...fast eftersom de hade tappat bort den vagnen vi köpte, så litar jag inte helt hundra på dem.

• jmmm

Stolt ägarinna av en Kabe ametist gdl Står nu uppställd  på försäsong i ca 6 v.
    Premiärcamping blir på valborg

Tolta: Kolla in på isabellas hemsida,  http://service.isabella.net:591/isabella/se/ameasurement/ så kan du knappa in vad din vagn heter o årsmodell både på förra vagnen o nuvarande o se vilka mått de har o om de har samma :-9

• Wilowa
    jmmm skrev 2010-04-28 20:48:25 följande:
    Stolt ägarinna av en Kabe ametist gdl Står nu uppställd  på försäsong i ca 6 v. Premiärcamping blir på valborg Tolta: Kolla in på isabellas hemsida,  service.isabella.net:591/isabella/se/ameasure.../ så kan du knappa in vad din vagn heter o årsmodell både på förra vagnen o nuvarande o se vilka mått de har o om de har samma :-9
    Tack vad bra!

Grattis till vagnen! {#lang_emotions_sunny}
  • jmmm

Tolta: varsegod o tack för gratulationen vi e väldigt förväntansfulla på den nya vagnen nu imorgon skall vi pacak bilen full o köra det till husvagnen jag o barnen skall mysa där på em

• Chris

jmmm: Grattis till nya vagnen...så det blev en sån vagn du önskat dig ...tror säkert ni kommer att trivas i den.

Ikväll skall det sista fixas i vagne och imorgon drar vi ner till Hansagårds Camping.....synd bara att dom lovat så dåligt väder..

• tumult

chris-det kan inte vara värre än den blåsten som var förra fredagen herregud det var som man skulle lyftas med vinden när man höll i tältet!
    ni får ha det så himla bra i helgen!
    Sj jobbar man men gubben och barnen åker ner!!
    kommer nästa helg och sedan hem 2 dagar sedan ner i 5 dagar har tagit långkledigt så skönt=)

• medlem2
    jmmm skrev 2010-04-28 20:48:25 följande:
    Stolt ägarinna av en Kabe ametist gdl Står nu uppställd  på försäsong i ca 6 v.Premiärcamping blir på valborg Tolta: Kolla in på isabellas hemsida,  service.isabella.net:591/isabella/se/ameasure.../ så kan du knappa in vad din vagn heter o årsmodell både på förra vagnen o nuvarande o se vilka mått de har o om de har samma :-9
    Grymt mycket grattis till er vännen!

Ha det bra i vagnen i helgen, vi drar oss till Varberg & firar Valborgen där! Vi hörs!
  • rosaid

ja imorgon åker vi till vagnen blir ju andra helgen vi sover i den...förra gången fick vi ju kasta oss hem till moder...denna gången hinner vi nog njuta mer

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !