Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Nu ska jag bara jobba i två dagar och sedan är det dags att testa nya vagnen! Fast jag hoppas att vädret blir bättre så vi kan sätta upp förtältet. Vi vill testa så fort som möjligt att vårt tält verkligen passar på den nya vagnen. Passar det inte så får vi åka och byta med det som egentligen skulle ha följt med, men de har kollat och det ska passa...fast eftersom de hade tappat bort den vagnen vi köpte, så litar jag inte helt hundra på dem.
Stolt ägarinna av en Kabe ametist gdl Står nu uppställd på försäsong i ca 6 v.
Premiärcamping blir på valborg
Tolta: Kolla in på isabellas hemsida, http://service.isabella.net:591/isabella/se/ameasurement/ så kan du knappa in vad din vagn heter o årsmodell både på förra vagnen o nuvarande o se vilka mått de har o om de har samma :-9
Tolta: varsegod o tack för gratulationen vi e väldigt förväntansfulla på den nya vagnen nu imorgon skall vi pacak bilen full o köra det till husvagnen jag o barnen skall mysa där på em
jmmm: Grattis till nya vagnen...så det blev en sån vagn du önskat dig ...tror säkert ni kommer att trivas i den.
Ikväll skall det sista fixas i vagne och imorgon drar vi ner till Hansagårds Camping.....synd bara att dom lovat så dåligt väder..
chris-det kan inte vara värre än den blåsten som var förra fredagen herregud det var som man skulle lyftas med vinden när man höll i tältet!
ni får ha det så himla bra i helgen!
Sj jobbar man men gubben och barnen åker ner!!
kommer nästa helg och sedan hem 2 dagar sedan ner i 5 dagar har tagit långkledigt så skönt=)
ja imorgon åker vi till vagnen blir ju andra helgen vi sover i den...förra gången fick vi ju kasta oss hem till moder...denna gången hinner vi nog njuta mer