Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
jmmm. Jag jag trodde att jag hade hört det också och hoppades på att vagnarna stod där iväntan på att snön skulle försvinna och att de bara skulle byta. var vagnarna billiga eftersom de såldes så fort?
jmmm Grattis igen då och hoppas att ni snart får hem den. Jag vill också ut och åka nu men ska köpa husvagnmatta till den först. Där vi köpte vagnen fick vi ju en längd som de bara skar av utan sydda kanter så jag vill inte ha den. Jmmm, har ni den här specialmattan som ska tåla mer smuts, i den bruna och beige färgen påminner den nästan om bast mattor och sedan finns den även i svart och grått? jag har hittat till olika priser, för jag vill ha 80 bred. 198 kr meter + 69 kronor per sydd meter och245 kronor metern +100 kronor för två sydda kanter.
Libero. Så är det för från Jönköping kör man ju andra hållet. Haha men vi är några stycken husvagnar så vi har trevligt vi också.
mikah: nja jag vet inte riktigt vilken matta du syftar på. finns den i kama katalogen?
Mattan du har annars kan du få langeterad, många mattfirmor gör det.
Ja antagligen var vagnaran lågt priasde o så var de ju inte så gamla, men vågar itne tänka på skicket, vet hur rental vagnar kan se ut inuti......
Nu har vi äntligen fått hem vår nya vagn! Nu ska vi ägna kvällen åt att fylla den med alla saker som stätt och "skräpat" de två senaste veckorna. Imorgon ska vi åka och titta på mina föräldrars nya valp, men då får vagnen stanna hemma...vi är dock väldigt sugna på att ta med den, men vi har ingestans att ställa den. Hemma hos mina föräldrar är det för blött och campingen har inte öppnat än. Fast eftersom vi har 1½ plusgrad här och snö, så hade det varit ett bra tillfälle att kolla värmen i vagnen. Fy katten! Vart tog våren vägen?
Tolta: underbart! Hoppas ni snart fär premiär turen