Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet

vi var i lidköping o det var helt bra som vanligt
Vi har haft vår premiärcamping o efter ett par rundor med siliconsprayet så slutade toan att läcka Än så länge är allt bara bättre
Älskar vår vagn! Men de blev ju inte så mycke mysa/njuta. Kom dit i fredags höll på en del med toan o sen var de majbål typ, lördagen var cup med grabbens fotboll o em ägnade vi åt att sätta upp förtält o få i spänn o så. Där blev vi nästan på ovänner, vi behöll tältet från "gamla" vagnen eftersom det är samma a-mått, men när tältet kom upp i skenan ville inte mannen acceptera storleken, jag blev arg, isabella tabellen o katalogerna säger a mått 1000 o detta är ett 1000!! ja ja han fick lyssna på frun sin o se de var ju rätt
bara de att vi var vana vid att de gcik längre ner på förra vagnen som skulle kunnat ha även amått 989
Igår jobbade jag, jisses va campare skall ha tillbehör o jisses så många som missar att tömma varmvattenberedare o kranar under vintern...... Vi hade ingen butiks personal igår så jag tog en hel massa där.
Idag blir de jobb mannen får komma hem o ta sjuk son. hoppas han e bättre till helgen då vi skall åka på en tur med min släkt o fira en 80 o en 25 åring
Husvagnen får besök 13 maj nästa gång.
Försöker länka till en bild från våran plast på Hansagårds Camping.. www.facebook.com/photo.php&l=acc1cb46b0&id=675484163
DET FUNGERADE NOG INTE GÖRA SÅ!
http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?pid=4117650&id=662426304&fbid=401028561304
äh jag får inte det att fungera hihi=)