• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • tumult

gott imån blir det husvagnen hoppas på fint väder har lovat barnen o fiska krabbor=))

• medlem2
    tumult skrev 2010-05-06 23:28:08 följande:
    gott imån blir det husvagnen hoppas på fint väder har lovat barnen o fiska krabbor=))
    Myselimys!

Ha en bra campinghelg ni som sticker iväg!!
  • Chris

Yes ikväll så åker vi till vagnen..typiskt bara att det har varit sol hela veckan och så har dom lovat regn till helgen
    Får kolla om värme och kylskåp har funkat under veckan, vi har kört på kylskåpet på gasol och ställt in automatstart på gasol på pannan. Dett aför att inte behöva betala för el under vardagarna...kostar 45kr/dag

• rosaid

godermorgon..solmen blåser idag...nu har jag testat värme o kyl på gasol o el...funkar fint...spis o ugn kvar o testa.....underbart o vara ensam här...idag ska jag smörja in skinnklädseln o promenera

• Wilowa

Tänk om det ändå kunde bli lite varmare ute snart! Vi har tänkt oss att åka iväg över någon helg framöver, men just nu är det lite för kallt. Det känns inte så lockande att sitta i ett förtält och frysa. Fast det känns skönt att veta att vi har dessa helger att se fram emot. Dessutom ska min man ringa och kolla om det finns plats på en camping som vi tänkt att åka till en vecka i sommar.

• Wilowa
    rosaid skrev 2010-05-09 15:10:50 följande:
    nu är vi hemma efter en trevlig helg..på onsdag åker vi igen
    Knappt någon idé att åka hem ju.
  • tumult

hemma igen eften kanon helg trots vädert hemma tills onsdag sedan sticker jag ner med barnen!

• Wilowa
    tumult skrev 2010-05-09 17:27:38 följande:
    hemma igen eften kanon helg trots vädert hemma tills onsdag sedan sticker jag ner med barnen!
    En till som nästan lika gärna kunnat stanna kvar.

Jag blir lite avundsjuk på er som har säsongsplats faktiskt. Speciellt idag när maken åkt iväg på en två-dagarstur och barnens kompisars förälder bråkat med mig. Jag hade gärna tagit med mig barnen och åkt till en camping någonstans idag. Fast vi har i alla fall fixat en en veckas camping på västkusten i sommar.
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !