Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Uppåt mot dom trakterna och denna tiden på året borde det vara lugnt att ligga på rastplatser. Det är ju främst västkusten under högsäsong som det har hänt grejer och det hade ju minskat drastisktt udner förra året också.
Här finns lite statistik om det
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?showResults1682132=true&a=1667585&d=34007
gott imån blir det husvagnen hoppas på fint väder har lovat barnen o fiska krabbor=))
Yes ikväll så åker vi till vagnen..typiskt bara att det har varit sol hela veckan och så har dom lovat regn till helgen
Får kolla om värme och kylskåp har funkat under veckan, vi har kört på kylskåpet på gasol och ställt in automatstart på gasol på pannan. Dett aför att inte behöva betala för el under vardagarna...kostar 45kr/dag
godermorgon..solmen blåser idag...nu har jag testat värme o kyl på gasol o el...funkar fint...spis o ugn kvar o testa.....underbart o vara ensam här...idag ska jag smörja in skinnklädseln o promenera
Tänk om det ändå kunde bli lite varmare ute snart! Vi har tänkt oss att åka iväg över någon helg framöver, men just nu är det lite för kallt. Det känns inte så lockande att sitta i ett förtält och frysa. Fast det känns skönt att veta att vi har dessa helger att se fram emot. Dessutom ska min man ringa och kolla om det finns plats på en camping som vi tänkt att åka till en vecka i sommar.
nu är vi hemma efter en trevlig helg..på onsdag åker vi igen
hemma igen eften kanon helg trots vädert hemma tills onsdag sedan sticker jag ner med barnen!