Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet

hej alla...nu skulle väl värmen komma enligt prognoserna inte helt fel
Tack för välkomnandena! :D Då ska vi ta med oss en sådan stol, mormor har en över men jag vart osäker om den fick plats. Men då vet jag. Tack!
Hemma några dagar fr¨ån vagnen, på tosdag åker vi dit igen, e långledig från
jobb
Vad gäller vintertält av äldre modell så kika så att de har den extra plastskenan innanför kederlisten, annars funkar inte de "nya" beslagen som isabella har som man fäster mot vagnen (i dem fäster man tältstången). utan då måste man ha beslag som man skruvar in i vagnen, så hade man (har man) på äldre vagnar men man borrar ju inte gärna i en nyare vagn o (har en vagn fuktgaranti kvar ryker den om man borrar) både dwt o svenska tält har egna varianter av fix on fästena som isabella o ventura använder sig av. o har du en Hobby vagn med nya plastlisten som tältskenan löper i så ta reda på om tältet passar, isabella fick justera sina tält när Hobby kom med dem listerna då de blir djupare.
Lycka till med letandet du e inte ensam om o leta vintertält på våren
denna hewlgen blir det ingen camping...begravning för min moder på fredag
tack
rosaid: begravningar e aldrig kul o vill inte tänka på hur jobbigt de måste vara med en så nära anhörig. skall på begravning 8juni, min mans mormor så de känns liksom mer okej på nåt sätt. Men tänker på er!
ett par timmar till här hemma sen långhelg i husvagnen UNDERBART!!