• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • tumult

dags att ladda för en långvecka i husvagnen åker imån kommer hem på söndag nice=))))

• Wilowa

Ha det så bra nu alla som ska iväg till era vagnar över helgen! {#lang_emotions_sunny}

• MammaSara80
    SeTa skrev 2010-05-11 12:48:38 följande:
    Hafsten är jättefin, jättedyr och barnvänlig. Vi ligger ofta där när vi bara åker ut över helgen. Det vi inte gillar är farten som många säsongare håller när de rejsar förbi lekplatsen. Vi har flertalet gånger sagt till i receptionen, men det ger ingen respons. Hafsten är ju i mångt och mycket enbart en säsongscamping.Men trots detta återkommer vi alltså, för det är så himla mysigt där!
    Tack för svar!
    Det är bokat nu!
    Hoppas det blir bra!
    Vårt krav var västkusten. Har varit på Getteön två somrar och vi ville se nåt nytt :)
  • mariagbg

Nu sitter vi här i ösregnet på Solleröns camping. Mycket fin och mysig camping precis vid strandkanten. På hit vägen stannade vi och sov en natt på Sunne Swe camp. Även den var fin och fräsch. Tyvärr gick tåget rakt genom campingen och jag som är så lättväckt vaknade varje gång bommarna gick ner...

• jmmm

Hemma ikväll o fixar inför sonens barnkalas imorgon fm, morgon em åker vi till vagnen o njuter köpt hem nya stolar som skall testas

• Wilowa
    mariagbg skrev 2010-05-12 20:41:06 följande:
    Nu sitter vi här i ösregnet på Solleröns camping. Mycket fin och mysig camping precis vid strandkanten. På hit vägen stannade vi och sov en natt på Sunne Swe camp. Även den var fin och fräsch. Tyvärr gick tåget rakt genom campingen och jag som är så lättväckt vaknade varje gång bommarna gick ner...
    Oj det tänkte jag inte på. Jag har aldrig bott på campingen själv, utan bara varit på festplatsen bredvid och festat x antal gånger...och då störs man ju inte av tåget om man säger så.
    Vad tyckte ni om Fryksdalen norr om Sunne då? När jag var i tonåren så bilade jag med mina föräldrar ner till Jugoslavien (ja det är några år sedan) och Italien. Vi såg många fina vyer under vår resa, men finast var när vi fick se Fryken glittra i solnedgången på väg hem. Nu var jag visserligen en aaaaning präglad av att jag snart var hemma.
  • jmmm

Så nu e barnkalaset avklarat så nu sticker vi till husvagnen! ha de så gott alla campingvänner

• Wilowa
    rosaid skrev 2010-05-13 14:52:40 följande:
    här lidköping kommer det vagnar hela tiden
    Vi har en tur på ca 15 mil idag och vi såg massor av husvagnar hela tiden...gissa om vi blev sugna att åka iväg?
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !