Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet

o vi sitter i husvagnen på lidköping..lungt o skönt..uppehåll men blåser
Hej igen erfarna campare! :) Vi har fortfarande inte kommit iväg på någon premiärtur så nu medans vi väntar undrar jag om ni har några tips och råd?
Några måsten som vi glömt? Något som underlättar och är ett måste att packa ner?
Kan tillägga att vi är två vuxna och tre barn mellan 1-5år.
Hej
Sitter nu i villavagnen i lugnet på Tjörn, idag har det monterats studsmatta till barnens glädje och vi håller på att bygga köks del på baksidan.
Är ledig 2 v så nu skall vi njuta här
Catta
Någon annan som har AC i vagnen (Dometic)? Vi kan inte ha våran igång. Det låter verkligen i hela vagnen, helt vansinningt. Vi får lämna in den för det måste vara något fel. Jag vet inte om det görs på verkstad eller direkt från fabrik men det går inte att ha det på för ljudet. Det blir resonans (heter det så) i hela vagnen.
mikah: alla man pratat med säger att de kna bara köra den nån timme innan säng gående, på natten funkar de inte pga oväsen. Ni får kontakta återförsäljaren som i sin tur får kontakta dometic om de inte kan åtgärda själva. trist vi plockade bort ac på vår vagn o satte heiki lucka istället, vi ligger ju mycke utan el o då funkar de inte o köra runt m alla de kilona i onödan ville vi inte. e tacksam för de nu nrä kilona är tighta innan e kortet e klart