• tumult

Campingtråden längtar efter våren !

chris-jaså vilken plats fick du?? sj har vi aft säsong på hansargårdens camping i 5år nu!

• tumult

miab72 hahah kommer jag nog ser er vi har nämligen plats 103
    jag ahr varit med i tråden innan men har inte varit inloggade på familjeliv på ett tag!
    Japp vi ska ligga kvar i år med! du kommer märka vad vi ligger hhhaha Vi har en Lejonflagga uppsatt på vindskyddet och en hobby 560 ukf husvagno en röd audi och en blå skoda med vitt tak inte svårt att missa!!
    vi trivs kanon faktiskt min sambos bror bo kgranne med oss och mamma o pappa på gatan bakom fast lite högre upp och barne  trivs ju kanon bra där nere!
    har ni varit där innan på hansar??

• tumult

miab72-okej när och bra till toa då på plats 143 men kan säga att det är tajt där nere men beror ju på hurstor husvagn man har!
    Såg att vi har barn födda samma år med hahah komiskt!!!
    ja det dra ihop sej nu faktiskt till säsong! har fixat nytt bord till förtältet nu med längtar så att åka ner men jag åker inte ner första dagen för det får gubben fixa hahaha jag jobbar ju så kommer på lördagen när det mesta är klart förhoppningsvis)=)))

• tumult

mia-ja visst är det kul! du jag lovar att barnen får kompisar direkt man ser knappt dom utan får leta efter dom istället därför gav vi dottern en mobiltelefon för att veta vad dom är=))
    jimm-klart man måste njyttja mannnen haahah

• tumult
    myskillarna-här är en till som säsongar på hansargården pltas 103 sedan 5 år tillbka! är det ert första år eller??
  • tumult
    myskillarna-
    ok nice! det är jättetrevligt där! och barnen kommer trivas jag lovar!
  • tumult

myskillarna-jo jag kom på att vi kommer ligga på samma gata ju! hihi=) då har dom utökat säsongaren på våran gata!det är ju bara 5 nr ifrån oss! haha roligt med nytt folk!!!
    vad har ni för husvagn??

• tumult

hej allihopa! nu börjar det dra ihop sig till säsongen! bara 27 dagar kvar! nu vill vi har hem husvagnen!!!!

• tumult

jimm vad har du för vagn nu?? och vad vill du ha!
    Själva har vi en hobby ukf-07 vagn den är kanon bra om man har barn!
    och sedan har vi 3,5 m ttält med!

• tumult

ja inte många dagar kvar nu chris tills vi ses haahah eftersom vi bor ganska när er och vi ahde barn isamma ålder0)
    sj sitter jag och fundera på om man skulle köpa en rotting grupp att ha i förtälet men får se! man har ju så himla mycket saker hela tiden!

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !