• tumult

Campingtråden längtar efter våren !

Mia-ja du jag jobbar vart tredje helg så jag missar ju alltid det då men barnen o gubben är nere! så då får man ju lite ensam tid med=) alltid gott

• tumult

jimm---rekommenadera hansargårdens camping i falkenberg ta bara 20 min till ullared!

• tumult

vi började med försäsong för 6 år sedan men när den var slut så betalade vi så vi stod hela säsongen det var mycket smidagre ansåg vi! jag gillar hellre säsong! än att dra runt husvagnen! allt ska upp och ner! nej tack inte för min del!!

• tumult

rosaid-tråkigt att höra!
    nu har även jag fått hem min husvagn skönt=) städa ur den och packa in alla sakerna!
    fy vad man längtar nu!
    tänk snart säsong!!!!

• tumult

chris-jaså ni kommer inte förrän den 1maj okej vi ställer den 23 april

• tumult

chris_ hahah men där ni ska stå är ingen direkt rus tror inte jag1 det är mera på våran gata! hihi=) jo men det är nog så alla kommer första helgen men en dl väntar också=) ni har väl ändå betalat för från med den 23 =) sj blir det att jg åker ner den 24 låter gubben göra jobbet den 23 hahahah!

• tumult
    mia då förstår jag du jobbar med helger!
    sj ligger jag hemma o är sjuk nu så har inte hunnit städa ur vagenen ännu men har några dagar kvar! igår beställdes den nya 32 tums plattv till förtältet! kommer bli nice
    ska även  möblera om så barnen får en egen hörna i tältet där dom kan ha sitt ps2 utan man springer iväg med alla sladdar! och dom har ju sina kompsar med sej som inte brukar vara en i förtältet=)
  • tumult
    Chris-vi tar naturligtvis in den när vi inte är där=)
    vi har en tjock 28 tums tv förra året men tycker den tar sådan plats och den lät vi står där! har inte hört på dom 6 år jag har varit där att någon har haft eller blivit av med något i sina förtält faktiskt så det känns skönt=)
    nu är jag pigg idag så nu blir det musik kaffe och ut och städa husvagnen kan inte hllla mej mera=)
  • tumult
    hej på er!
    nu dra det ihop sej bara 5 dagar kvar till säsongen börjar fy vad jag längtar nu!
    jobbigast är att allt ska upp hahha men sedan när allt är på plats kan man bara njuta i 4månader!!!
  • tumult

okej vilka platser fick du välja på då??

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !