Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Idag är man uppe tidigt, kan inte sov när det är så varmt. Dessutom är det svårt att sova när man bara längtar iväg nu för idag rullar vi söderut . Börjar med 2 nätter på strandstuvikens camping i Nyköping.
Nästan allt är packat, ska bara ta de sista frysvarorna och hänga på cyklarna sen kopplar vi på. Om bara min chauffis skulle kunna vakna .
Tolta: hur gick det med det mobila bredbandet?
Ingen camping i helgen då jag har jobbat. Mannens semester börjar i morgon och jag ska jobba en vecka till. Nästa helg blir det vagnen igen.
Ska bli skoj att se vad våran nya familjemedlem tycker om campinglivet.
Veckan efter det tar vi hem vagnen för att packa om till Öland. Vi har bokat Gröndals camping tre nättre och tänker sedan åka runt lite. Hoppas det går att få plats fastän vi inte har bokat.
Vi befinner oss i Trelleborg och campar ihop med Jmmm m familj. Imorgon blir det ett studiebesök på hennes jobb ;)
Camping vid Ullared, då är det helt klart deras egna camping att rekomendera, lycka till!
nericia77: ni skall helt klart satsa på bra speglar. det finns kanonspeglar nu hmmm skall bara komma på namnet... milenco tror jag att de heter. finns med två olika storlekar7former på speglarna men själva fästet på bilens spegel är lika. kostar ca 675 -750kr. KANON bra o fått bäst i test.
Ja medlem2 nu sitter vi i vars en vagn o e inloggade på familjeliv ska bli roligt att ni kommer o hälsarpå på jobb o framförallt kul o campa med er