Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet

Ja jag håller med jmmm med att det är jätteroligt att träffa folk. Visste inte förrän det var försent att medlem2 campade några mil härifrån annars funderade jag på att hälsa på dem och titta i deras fina vagn.
Marremask Vi har en ganska stor vagn som är boggie. Maken är ändå ganska van vi att köra med husvagn nu men senast på Gekås camping var det lite trixande för att få den på plats. Vi har en Polar 620 och den är 8,24 med drag. Den är egentligen i största laget att dra runt på, visserligen går det lätt att köra den men det är ju lite osmidigt på campingar. Gillar man vår planlösning är ett alternativ att köpa en sån som medlem2 har då den är så stor det går att ha utan att vara boggie.
Om du menar större vagn får du fråga Mia ch Chris då deras är jättestor, Kabe 780 tror jag att dem har.
har inte stött på någon här live, tror jag. men vi e ju nybörjare. men anar sen att alla håller till lite längre ner i landet eller?
det där med längden, våran e ju 520 sen bil på det. men tycker man får plats, än så länge, för sen har vi 3 m tält till. men får se nu när vi ska till smögen. där är det ju större o fler som ska få plats . men det kan alltså vara lite trixit med å få plats?
någon som kan förklara detta med tv, kan jag ta med våran tv, en mindre o måste man ha nån digitalbox för o få tvutbudet som campingen erbjuder?
Mikah: vi kör också Polar, en 590 bks nu, men vår affär är ju igenom nu och till hösten huserar vi en större. Blir en Polar 730 så vi får väll se hur det blir med detta med plats, många av de ställen vi besökt i sommar skulle inte vara något problem men ett ställe skulle inte gått.
Nu är vagnen hemma och i morgon ska den städas ur och packas om. På fredag rullar vi mot öland med ett litet stopp i Jönköping. Någon som legat på Lovsjöbadens camping eller Lövhults camping? Eller finns det någon annan mysig camping längs väg 40 eller väg 31 (tror jag de heter)?
Marremask: Kama säljer ingenting på elmia, de hänvisar till varje återförsäljare o har inga extra priser där. DWT stod där men vet inte om konsumenter kunde handla där, vi som jobbar med det kunde beställa till lite kampanjpriser hem till butiken o så var de i o för sig med Kama oxå, köpte man vagn fick man nån kupong så man kunde köpa billigt tält via kama en tid efteråt. Svenska tält såg jag nog inte alls på elmia. Nu pratar jag ju om hur de var i fjol, men ändå.
Vi har föresten fåt tin första 11:an idag, spännande de kommer komma många roliga nyheter till 11:a
farligt farligt o gå i den miljön o jag som precis köpt en 10:a......
jmmm: okej, då blir det nog inte Elmia för oss, vill inte suckta efter mer jag heller .
Det var synd Mikah att vi inte träffades.
Har ju som sagt träffat Jmmm med familj och även mariagbg har vi träffat, alltid skoj att träffas live.
Hoppas även hinna med en date med Jmmm med familj till hösten och även hinna med mariagbg en gång till.
Puh! Vårt kylskåp gick inte igenom testet som husvagnsfirman gjorde, så nu ska de byta termostat på det. Skönt att få bevis på att det verkligen var fel på det och inte bara vi som inte kan med det.
vi har en polar 620 men vi har mover oxå se vi kan trixa in oss nästan var som