Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
hej hopp....
Ringt och ställt mig i kö för en vintersäsongs plats som caravan cluben har i hassela...Håller alla mina tummar på att får en plats i vinter...annars får man väl göra som sist....
Ska även en helg till lilla stöde....( sonen ska ha läger där och föräldrarana ska hjälpa till med maten ) så då kan man ju lika gärna campa där...:)
Idag har vi varit på Parken Zoo i Eskilstuna, fin camping precis bredvid Imorgon drar vi vidare till Kolmården fast det är inte säkert att vi går in på djurparken eftersom vi varit här, vi får se! Sen på lördag drar vi vidare till Öland som är sista stoppet på semestern!
mrseriksson: Då håller vi tummarna att ni får plats
MiaB72: vi funderar också på ett stopp vid Kolmården men vi är ju tyvärr påväg hemmåt från Öland .
Tolta: jag tycker också att parken zoo inte är så kul i jämförelse med kolmården. Iof var det ca 3 år sen jag var där men jag blev besviken faktiskt. Men campingen tycker jag är toppen, det var vår första testapå resa
halloj på er!
vi var på eskilstuna djurpark för någon vecka sedan, o vi tycker att kolmården är mycket bättre. men det e ju dyrare där, men det e mer värt varenda krona. tyckte inte eskilstuna va så värst bra. så för oss lär det bli kolmården hädanefter.
någon som varit på zoo:t på öland, e det bra?
Problemet är att gå in på ytterligare en djurpark som visserligen är bättre men som kostar oss mer än 1000 kr inte lockar, men vi har inte bestämt oss ännu Vi får se vad ungarna vill, det ska ju bli fint väder nu torsdag och fredag iaf
Nu är vi hemkomna efter en trevlig vecka i Örebro på Gustavsvik.
Måste säga att jag gillar Örebro som semesterstad, vi har varit där 2 år i rad men har fortfarande mycket kvar att upptäcka där.
Stort + var att deras sjukhus var så bra, jättebra bemötande på provtagningen där som vi var tvugna att gå på med dottern.
Har hunnit med upplevelsebadet, barnens ö, Lek o buslandet, shopping på Marieberg och hunnit njuta av lugnet också. Finns något att göra även om vädret är dåligt vilket är en stor fördel i mitt tycke. Får se om vi hinner i väg någon snabbis innan vagnen ställs upp för vintercamping.
Nu är vi hemkomna efter en trevlig vecka i Örebro på Gustavsvik.
Måste säga att jag gillar Örebro som semesterstad, vi har varit där 2 år i rad men har fortfarande mycket kvar att upptäcka där.
Stort + var att deras sjukhus var så bra, jättebra bemötande på provtagningen där som vi var tvugna att gå på med dottern.
Har hunnit med upplevelsebadet, barnens ö, Lek o buslandet, shopping på Marieberg och hunnit njuta av lugnet också. Finns något att göra även om vädret är dåligt vilket är en stor fördel i mitt tycke. Får se om vi hinner i väg någon snabbis innan vagnen ställs upp för vintercamping.