Campingtråden längtar efter våren !
Hej på er! får man hänga på här? är nybliven husvagnsägare
Hej på er! får man hänga på här? är nybliven husvagnsägare
Hej, tack va snälla ni e
Det blev en Adria 503 up heter den. en 2004. ska bli så skoj.
Står ni på samma ställe eller åker ni runt. Vi har tänkt o bara åka runt, ivarje fall denna sommar. jag jobbar hela sommaren. men ej heltid. men sen nästa så blir det en längre tur. men vi kommer nog inte ställa den någonstans tror jag
Hej alla, som sagt vi är ju nyblivna husvagnsägare. o tittar nu runt på någon bra camping. jag har ju varit på en del campingar, men de jag varit på som jag minns e inte så barnvänliga alltså vi vill till smögen, o där är det ju mycket klippor, är det någon som vet någon bra camping där som har sandstrand?
o sen bara en fråga, hur gick det för er i början med o parkera husvagn o så på camping?
Tack, ja det går säkert bra, man e bara lite nervis innan
hyr ni ut era vagnar? vi funderar på det men inte i år då vi vill använda den själv, men nästa år tänkte vi hyra ut den lite grann till typ såna vi känner lite sisådär. kompisars kompisar.
har ni gjort det? vad har ni för erfarenheter av det i såna fall?
2 dagar kvar tills vi får våran vagn, usch dessa dagar går så långsamt, vill ju ha den nu
hmmm ja vi får se hur det blir med uthyrningen, det e ju inte aktuellt nu. o om ett år vet man ju inte vad som hänt.
men är å andra sidan inte så orolig om jag hyr ut den till sådana som jag känner, litar på dom.
ojoj tänk va roligt de kommer o få när de ser oss som ska fixa o dona med husvagnen
imorgon ska vi hämta hem den, längtar så. sen e det bara o börja packa in o så
hej på er!
då har man varit på sin första husvagnsresa med egen familj. allt gick jätte bra, men vi hoppa förtältet, vi satte upp det hemma o det tog typ 5 timmar innan vi fick ihop det, så vi orka bara inte dra med det o upp med det o sen ner o hem igen, var för kort resa vi gjorde. men sen när vi kom hem så fick vi upp tältet på mindre än en timme så vi hade ju kunnat gjort det. men mån tro om vi är trötta idag, dagen efter hemkomst. o så fort vi kom till campingplatsen så var det en hög med gubbar som undra om vi ville ha hjälp, vi hann bara ut ur bilen, rena servicen
men trevligt o kul hade vi. så nu ska vi snart ge oss ut igen