Campingtråden längtar efter våren !
bygga tak ska det ju självklart stå
bygga tak ska det ju självklart stå
marremask: njae gammal är den väl inte, det är en adria -04. men man är ju rädd om sin lilla boning haha.
Tolta: ok ja det kan ju bli lite farligt med sånt oxå. men vore ju fränt med slalom inne, jag åker inte längd, så därav min undran haha.
den där bildtråden, får jag se? jag kan lägga upp bilder om ni vill se våran vagn invändigt
Jätte fina vagnar ni har.
Här kommer lite bilder på våran lilla kojja .
http://www.familjeliv.se/Hem/nericia77/galleri.php?cur_album=Husvagnen
me2: typiskt att det skulle krångla för er. men blir ju kul nästa sommar när ni hinner ut lite mer o hinner lära sig om allt. jag o min karl vi sprang runt med instruktionsboken nästan hela tiden kändes det som. för hur allt funkar inne i vagnen . e lite klurigt i början.
Grattlis till körkortens v à kul. Här är det mindre kul, vart av med mitt körkort idag . Så får åka kollektivt i 2 månader
Jag åkte med min son till dagis o precis utanför hans dagis är det 30 o ja glömde helt av det å runt hörnet stod polisen hade jag kört 2 km saktare så hade ej körkortet rykt.
Ja jag bor centralt så ingen fara så, men det känns så typiskt onödigt.
Jmm: ja det e lätt hänt tyvärr, o trettio är det så kort bit där ( typ 100 m) det hände å typ 50 i 2 km innan. har jag tur får jag bara en månad pga att jag e behov av det genom jobbet. Får se om det går igenom.
Men va rädd om körkorten för här har jag gråtit floder för jag var så dum å stressa på morgonen