Inlägg från: nericia77 |Visa alla inlägg
  • nericia77

Campingtråden längtar efter våren !

Wilowa skrev 2011-06-20 20:47:56 följande:
    Björnparken ligger väl intill slalombacken om jag inte har helt fel. Vi borde åka dit nu när de fått isbjörnar för min dotter är tokig i isbjörnar.
    ja jag har varit där när jag var liten, men dåligt minne som man har så har jag ingen aning. men det blir nog att vi åker förbi där. kul o se lite olika djurparker, våran son älskar djur så lika bra o kolla sånt så e han nöjd o vi klagar ju inte heller, kul när han e glad o nöjd .

åker ni dit innan oss får du säga hur det var där

jmm: det var inte den sidan (tror jag), men spara den i favoriter ändå. fanns ju mycket där med. den jag efterlyser är en sida, där två tjejer precis hade startat. det var lite mer annorlunda serviser o så. inte det här standard tallrikar m m.
  • nericia77

ok men då var det den, fick för mig att de hade lite mer stylade saker å bara mer porslin å sånt. där ser man va man kan få för sig av att bara bläddra snabbt förbi

• nericia77

vad är melamin,? står att det e det i tallrikarna

• nericia77
    Majken skrev 2011-06-21 12:29:13 följande:
    En typ av hårdplast, dock tål det ej micro
    aha, ja jag såg det, hade ju varit bra om det gått
  • nericia77

va härligt att vi pratar last, sånt gillar jag

välkommen alla nya, kul att fler tittar in. inte lätt det där med hur man ska packa, o det e ju beroende på vagnens vikt m m. men vi lägger alltid förtället i husvagnen, då har vi det o liksom balansera med. o vårat ligger längst fram eller ibland mer mot mitten. men det där är ju hur vi har det. man kan ju som sagt få stanna o lasta om det.

jmmm skrev 2011-06-21 14:22:57 följande:
    Nericia:Kan det ha varit semona som annonserat? Hon designar själv lite troliga serviser osv. var ute när hon kom med sin visningskollektion o kikade. passade på att köpa ett grymt snyggt uppläggningsfat i plast som ser ut eosm glas www.semona.se/Semona.asp
    ska kolla in sidan. nä det var nog den andra, för det var i caravan tidningen (senaste) men var inte alls som jag trodde eller var ute efter. så letar vidare efter nå annorlunda o snyggt . ska kolla in sidan.
    Maglan skrev 2011-06-21 14:23:47 följande:

Hej på er!

Har inte varit inne på ett tag men vi fick iaf till en lösning på tvillingarnas säng. SKa lägga in bild sen

Vi har nu flyttat till husvagnen och ska bo här i åtta veckor :)

Har startat en blogg också :) Kika in om ni vill :)

campingfamiljen.blogg.se/

härligt o bo i husvagn i 8 veckor, vart håller ni hus när ni campar, ska kolla in bloggen.
  • nericia77

ja vi har inte räknat hur mycket allt väger, men vi har rätt mycket som vi får packa, så tror inte vi överlastar . men just därför tar jag körkort, för vi får inte köra med våran volvo cross country för då blir bara vagn o bil för tungt för mitt b körkort. 70 kg för mycket.( vi lånar alltså bil när vi är ute o åker).

• nericia77

halloj alla, ja här far jag runt som en galning, o fixar med än det ena o det andra. min son har varit sjuk så har inte fått nått gjort under veckan,  men nu så börjar allt ordna upp sig. och vi inväntar våra kompisar o deras husbil. sedan ska vi ge oss iväg. såg nu på kartan att vi fått strandtomter, gött

men nu en sak som vi inte fått ända ur vagnen o gjort tidigare. den här cc skylten, måste man sätta upp den på vagnen eller kan man ha den i fönstret .

Ha en riktigt bra midsommar allihop, o hoppas Solig  får lysa på er. här har det regnat men nu börjar det ordna upp sig

• nericia77

Halloj sitter på campingen å njuter, de flesta sover här. Var pub kväll igår , vi sätter inte upp skylten heller. Den får stå i fönstret.
    Visst är det lite kyligt men ändå fint väder men det e ju såååå mysigt å sitta i förtältet. Åh va jag njuter just nu ha en bra dag.

• nericia77

Då var man hemma igen. Husvagn städad å klar inför nästa resa. Lite fylla å stökigt var det på våran camping men de störde inte oss som tur var, men de förstörde för andra å levde om men några ansvariga var där å prata förstånd med dom nu ska jag till jobbet å se om några vill ha barn ha en bra dag här är det varmt idag, puh. hoppas ni oxå har sol.

• nericia77

Ja vi har aldrig campat så långt ner som i Skåne vi tänkte ju oss ditåt men vi har kommit på att det finns många fina campingar upp i landet. Lite kallare i vattnet men men va gör väl det

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !