Campingtråden längtar efter våren !
jmmm: ja du nu börjar jag bli lite nervös för det där. jag blir alltid så nervös i såna situationer o osäker fast jag egentligen vet vad som gäller.
jmmm: ja du nu börjar jag bli lite nervös för det där. jag blir alltid så nervös i såna situationer o osäker fast jag egentligen vet vad som gäller.
Halloj alla!
tråkigt med brand o andra hemskheter, usch så mycket sånt det händer i vårt land nu för tiden. .
Här har vi varit på astrid lindgrens värld, var riktigt gött o bra. Lagomt med folk m m. Campingen var även den bra tycker jag.
Nu ska här packas om för senare färd upp i landet, när studenten närmar sig.
Ska bli gött med en veckas semester, här på mitt jobb är det fullt upp. Alla verkar vilja ha barn nu för tiden ).
Jag är inte in så ofta, men ibland så får man tid, men svårt nu när sommaren närmar sig, är ingen datamänniska riktigt. .
vi har dammsugare i husvagn, en handdamsugare som jag köpte i ullared till bra pris den e jag nöjd med.
Halloj alla!
ja då var vi hemma igen, eller vi har varit hemma några dagar, men jobbet kalla direkt. Så nu äntligen har jag på min lediga dag tid o kolla runt lite i cybervärlden .
Vi var ju upp i landet, jag körde hela tiden, vi har åkt ungefär 160 mil o lite till på en vecka. Så nu har jag fått mycket träning, det har varit vägarbeten o man fått backat m m. Så nu lite plugg innan jag ska boka tid . Glömde tyvärr böckerna hemma under semestern, men har nu pluggat lite. o jag har så svårt för det här med vikter m m. Blir så trött, min hjärna måste vara jätte trög, för just det får jag bara inte in i min lilla boll. nån som har nå tips på hur jag ska lära mig detta.alltså detta med tjänstevikter m m.
Resan har gått bra, o vi har haft det sköj, men med lite inslag av nån tråkig "demon" för kändes som allt gick sönder en dag. Handtaget på dörren bara gick ej o låsa helt plötsligt, kylskåpsdörrlåset gick oxå sönder, ja det var massa småsaker. Men gick o fixa efter lite om o men.
Nu ska här packas om för att ge oss iväg till midsommar. Såg att nån hade varit på camp skagern. Det är dit vi ska, är en mysig liten camping, gött för bara en helg.
Ha en skön helg alla!
här vabbar man idag, o jag har verkligen inte tid med sånt. men men. sitter här o funderar på en sida. i sista tidningen caravan (tror jag det var) så var det två tjejer som hade startat eget o hade webshop på nätet med prylar för husvagn m m. någon som vet sidans namn?
här har jag satt upp förtältet själv. Tog sin tid men upp kom det. o nu när jag tänkte ta ner det ja då regnar det varje dag. puh innan torsdag måste det ner. hoppas det blir fint väder till midsommar.
någon som stått på camping runt mora o orsa?
ohh va irriterande, trodde att de skulle komma in.. jag skrev ett långt inlägg till chris o Nerissia, men de försvann
skriver lite kort igen Chris, va de via husvagnsskroten i sjöbo? där har vi köpt en kyl till en gammal vagn. kikade in där o där va en vagn som nog itne rullat många meter innan den hamnade i diket o sen på skroten fy sjutton va trist
Nerissia: som ltie tröstens ord så när du väl fått in vikterna så sitter dem där om du kämpar nu. min man hade mindre koll än mig på vikterna , men han pluggade snabbt in de men nu e de han som förlitar sig på mig. eftersom jag fick lära mig en del (mycke kompletterades vid ekortstagningen) redan på jobbet eller inför första mässan så har jag byggt upp de på olika tankar. om du vill veta får du skriva de så kan jag inboxa dig alla kanske inte tycker de e kul?!
iförrgår tvättade jag vagnen så högt som jag når o igår vaxade jag ta mig sjutton allt de oxå. idag ska ena sidan poleras bort o mannen ska förhoppningsvis tvätta o vaxa tak o de dm vid ovankant som inte jag når o sen ska bil o vagn tvättas o vaxas innan trippen oxå, de måste ju blänka nej men diamantvax e så j.la bra o ha lagt på när man kör, lätt o borta bort skiten som kommit sen o lätt o lägga på. t.o. m jag som inte gillar sånt tycker de e kul hahah ha en bra söndag!
ok, då kanske man skulle pröva på den i orsa. funderar på att ta djurparken där när man åker uppöver landet. vi har insett att vi gillar å åka uppåt än neråt.