Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Hemma efter en fricampingshelg! Det var en blandad upplevelse kan jag säga. Första natten stod vi tillsammans med andra på parkeringen till en idrottsanläggning mer eller mindre mitt i skogen och det var bara positivt...om man inte inte räknar med alla myggor och knott. Det var även skönt att ha vagnen att vara i under tävlingsdagen. Den andra natten stod vi på en stor parkeringsficka på en grusväg nära mina föräldrar. Trevigt och mysigt, men lite otrevligt med nattlig trafik eftersom det var lördagskväll och speciellt när vi började höra musik någonstans ifrån Fast det gick bra förutom en bil som gasade på lite extra när de åkte förbi.
Tolta: Ja, vi har ju funderat på att ibland stanna till nånstans och övernatta men jag är lite feg tror jag men det är ju oerhört smidigt att kunna göra det!
Tolta: Ja, vi har ju funderat på att ibland stanna till nånstans och övernatta men jag är lite feg tror jag men det är ju oerhört smidigt att kunna göra det!
Nu har vi kommit hem från underbara Öland igen. Nu var dte sista gången för denna säsong eller näst sista vi måste dit och hämta hem vagnen och packa in trallen mm. Oj vad det blev höstigt på en gång när mankom hem har svårt att fatta att det bara var några dagar sedan vi låg och solade vid havet.
Me2. Jag bytte gardiner på vår förra vagn och jag satte upp dem i (tappar bort namnet nu) men typ en tvättlina med styrsel i ha ha. Hoppas att du fattar vad jag menar. Jag sydde i dubbelt tyg med ett randig på insidan och ett enfärgat utvändigt.
Tror att det är gardinspiral ni är ute efter
Om några helger ska vi åka och gratulera min farmor som fyller 90 år och tänkte då ta med oss husvagnen. Hon bor lite norr om Falun...är det någon som har ett tips om någon bra och mysig camping i närheten? Runt Siljan vet jag att det finns många fina campingar, men vi inte bestämt om vi ska bo där eller lite närmare. Min farmor kommer ändå inte orka ha oss där hela helgen.