Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Tolta: kanske bra att tänka på djupet alltså, har hört det också att vissa har de bestämmelsen men konstigt nog har ju inga av de stora märkena något tält som är 1,5 djupt?
Gunsan75: jo vi ska ju stå i bjursås och vi såg när vi var där att många hade förgård. Vi är inte så sugna på det i år, vill mest ha en sluss in.
hej hopp
Vi har ett snowboy tält...men vi ska ej säsong riktigt utan ska stå 6 veckor nästa år...lillebror har förstuga med bäddsoffa i men dom har en 520.
Tjenixen!
Nu är vi på plats på Byske Havsbad En finfin camping och vi har soooool underbart! Men vädret ska bli sämre snart såg jag men låtsas att jag inte sett det Vi är inne på andra semesterveckan, har varit de första 10 dagarna hos Chris föräldrar i Finland och kom hit igår och stannar till söndag. Ungarna supertrivs här, finns mycket för dem att göra.
Dags att fixa lite käk!! Vi hörs snart igen nu när vi har uppkoppling
marremask: Vi har ett Isabella Snowboy och är supernöjda
Typiskt att det ska va så svårt att bestämma sig. Har varit inne på snowboy nästan hela tiden men så kom kompisar med ett Ventura. Då fick jag upp ögonen för det. Men nu lutar det mest åt ett Lapplandia Jag har som tur va några veckor på mig innan vi ställer upp vagnen men jag skulle nog vilja ha med det direkt när vi byter vagn.
Förhoppningsvis får vi vår nya om 3 veckor .
nu går jag på semester mot husvagnen i lidköping
Nu verkar det som om vårt kylskåp fungerar som det ska igen. visserligen så är det inte lika varmt ut längre, men -20 i frysfacket är väl inte fy skam? I kylen hade vi ner mot två plus ute vid dörren.