Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
Nu har vi lämnat Böda Sand och sitter i vagnen i kön för att köra på gotlandsfärjan . Vi har haft en supervecka med massor av sol men idag öser regnet ner. Idag var jag glad att vi är lata och inte orkar me förtält och kör med markis denna resan.
Så konstigt det kan bli och va glad jag är att man har sitt "hem" med sig. Vår avgång till Gotland blev inställd pågrund av hårt väder och ingen ny båt går förrens måndag. Nu blir det nog ingen Gotland för oss . Är i full gång att försöka få tillbaka våra redan betalda platser bara . Känns lite surt med dubbel boendekostnad just nu.
Sitter på en mysig camping i Töreboda, husvagnslivet är livet!!
Jsg börjar bli lite orolig! På onsdag får vi gäster som ska bo i vår husvagn här hemma på tomten, men delarna till kylskåpet har inte kommit än ju. Jag hoppas verkligen att den hinner bli klar för annars får jag placera gästerna på luftmadrasser på golvet i vardagsrummet...och det vill nog vare sig de eller vi. Alternativt kan de sätta upp vårt tält på gräsmattan, men det är ju så kallt nu så det blir nog inget skönt alternativ heller. De borde väl testa om kylskåpet fungerar också, så det inte är något annat som är fel? Är det någon som vet hur lång tid ett sådant test tar?
Befinner oss i Kristinehamn, lyckos oss som har Cabby att få gå på visningen imorgon!!!