Campingtråden längtar efter våren !
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
nu har vi införskaffat oss en tv med inbyggd boxer o dvd. så nu ska vi bara få igång alltihop . sen bär det av till smögen, hoppas bara vädret blir lite bättre. Vem har snott solen
Medlem2, jag tackar dig ännu en gång för tipset om visningen av Cabbys fabrik. Det var jätteintressant och det tror jag de flesta på visningen tyckte med...förutom barnen då. Dessutom var det kul at träffa dig och din familj, även om vi inte hann och prata så värst mycket. ...och bäst av allt, vi fick ju en påse husvagnar var att smaska på när vi åkte hem.
hej hopp
Hemma igen efter en tripp söder ut i vårat land och ca 200 mil på väg...:)
Hann med ullared..varberg fan city ..astrid lindgrens värd och en tripp till kolmården innan vi drog oss hem...
Hadde en låne vagn pga att gubben inte fick någon uppkörnings tid men saknade min vagns så det stod härliga till.....Vi har en 650 hobby kmfe och lånade en 520 polar med 2 enkel sängar och bäddbar dinett...höll på att bli tokig på att bädda upp och ner varje dag....
Städat ur och lämnat tillbaka den nu....kanske hinner vi iväg en sväng med våran innan ungarna börjar i skolan...
Måste fråga er som vintercampar, eller kankse ändå har, vilket vinterförtält ni har. Finns ju så himla många att välja mellan . Just nu står det mellan Svenska Tält Lapplandia, Isabella Snowboy eller Ventura Winter. Vilken är att föredra?
Varit ute o övningskört /backat m släp nu. Tyvärr ahde vi inte koner med oss så de gick inget vidare idag jag blev sur som pocker men värade ge upp förän jag kommit runt en hörna snyggt backandes.....
Har fått uppkörningstid så ja de börjar brinna i knutarna att klara backningen