Campingtråden längtar efter våren !
Medlem2. Grattis till nya vagnen. Kan tänka mig att det är jobbigt att vänta på den.
Så nu efter våran resa till Aruba har vi ( läs mest jag) börjat planera för sommarens husvagnstripp och även för nästa vinter då vi ska ha våran vagn uppe i fjällen. Ev. skall vi 1 vecka upptill fjällen redan i vinter också. Håller på och kollar om det finns lediga platser och när. Är ju alldeles för länge sen man var ute med vagnen nu.
Till sommaren skall vi till Finland och hälsa på mina föräldrar, dit åker vi med färjan från Stockholm till Åbo och påvägen hem kommer vi att köra runt via Haparanda. Sen kommer vi att campåa längs vägen ner. Vi har ännu bara hittat 2 st campingar som vi vet att vi vill besöka. En utanför Kalix och sen Byske havsbad.
Vi ska ev. campa i närheten av Stockholm också för att ha lite sightseeing i våran huvudstad
Nästa vinter lutar det mot att vi ska försöka få plats i Säfsen.
Sen har vi börjat planera på lite "ombyggnader" i vagnen. Vi ska ha flera hyllor i 2 av garderoberna. Fixa mera förvaring + handdukstork i toan. Lite mera mysbelysning. Nytt tv stativ så man även kan kolla tv i förtältet. Plus en del andra småsaker.