• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • anlo24

Hej Embla.

Tycker så synd om dig. Fy vad jobbigt. Hoppas nu att det blir 3 ggr gillt till slut.
    Kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste vara. Skönt att du kan gå igång direkt.
    Var kvalitetén bra på dina frysta ägg?

Stor kram från mig!!! {#lang_emotions_heart}

• FRÖLI

åh va kul med en CvL tråd! Jag är på RD3 på andra IVF försöket. Tycker de är sååå underbara där!! Har inga symptom ännu, men det är väl lite tidigt....minns inte när i ruvningsperioden som jag sist fick ömma bröst...hoppas hoppas det kan gå vägen denna gång....

Embla jag är så ledsen för din skull. Vet så hur det känns. Hoppas verkligen det går bra för er och alla andra och mig nuuuu snart!!!

• Embla82

Anlo, tack. 

Jag bytte ju ett färskförsök mot två frys, så tyvärr har jag redan passerat tredje gången gillt... men har i alla fall satt igång mitt "sista" frysförsök i detta trepack.. så hoppas alltså på femte gången gillt.
    Hur är det med dig?
    Fröli, välkommen hit. Visst är dom snälla på linne Tack och lov för det för stundvis är det tungt hur snälla folk än är.
    Idag har jag i alla fall ätit en semla Då blir man lite gladare...! 
  • anlo24
    Embla82 skrev 2010-02-21 19:02:24 följande:
    Anlo, tack.  Jag bytte ju ett färskförsök mot två frys, så tyvärr har jag redan passerat tredje gången gillt... men har i alla fall satt igång mitt "sista" frysförsök i detta trepack.. så hoppas alltså på femte gången gillt. Hur är det med dig? Fröli, välkommen hit. Visst är dom snälla på linne Tack och lov för det för stundvis är det tungt hur snälla folk än är. Idag har jag i alla fall ätit en semla Då blir man lite gladare...! 
    Hej Embla.

Det är nog egentligen bra med mig men fick en liten svacka för en stund sen.
    Fick för mig att jag inte har lika starka symtom längre. Magen gör inte lika ont men svullen. Har värsta "gravidmagen". Brösten är däremot fortf lite större. BH:n känns trång. Ådrorna är kvar på brösten. Sen igår lite illamående som kommer o går. Men det kan jag få av magkatarr också.  

Har RD 9 idag. Kommer nog att testa på to eller fre. Riktiga TD är nästa sö.

Ta hand om dig vännen!!!!! Stor kram
  • Kakor

Det blev minus :( Så det är bara att börja om igen. Gör ett frysförsök den här gången. Troligtvis start imorgon de skulle bara diskutera så att jag inte behöver vila en månad. Det känns tungt nu.

• anlo24
    Kakor skrev 2010-02-22 10:57:06 följande:
    Det blev minus :( Så det är bara att börja om igen. Gör ett frysförsök den här gången. Troligtvis start imorgon de skulle bara diskutera så att jag inte behöver vila en månad. Det känns tungt nu.
    Jag har full förståelse att det känns tungt nu. Värsta tänkbara. Men en liten tröst är att du har ägg i frysen. Hoppas nu att du får göra FET direkt. Varför skulle du evt behöva vänta en mnd?

Kram
  • Susie

Tjejer....

Embla och Cookie, fansjävlahelvetesfansjävlar!{#lang_emotions_frown} Jag brukar tycka det är skönt när nån svär åt mig så jag passar på för er skull! Gud va tråkigt, och känner med er!
    Nu får vi göra fina FET allihopa, bara att se framåt, snart är det våran tur och så är det bara! KRAMAR!

Anlo, jag tycker det känns som du är gravid när jag läser dina inlägg, när testar du?!?
    Gud så spännande! Hur känns det?

Lite ego om mig.....
    Här hade man ju hoppats på utslag på ÄL test så att man skulle få ge sig iväg till sitt lilla frys.....men icke Jag känner att den är på G men ÄL inträffar nog antagligen torsdag....Är sååå rädd att vi inte kan få en tid för ET i helgen{#lang_emotions_cry}det beror ju lite på hur det ser ut med tider och personalen.....

Kram på er!

• anlo24

Hej Susie.

Det var snällt sagt. Har till RD 8-9 känt mig optimistiskt. Och pratat pos.
    Men har en rejäl svacka sen igår.

Började bra med molvärk i magen o hugg över äggstockarna. Tydliga ådror på brösten och svullna bröst. BH känns trång. Sen i lö lite illamående till och från.

Känner nu inget i magen längre. Brösten är fortfarande randiga av alla blodkärl...
    Mitt humör liknar mer PMS. Grrr. Intalat mig att illamåendet beror på magkatarr, kan få det när jag är stressad. Min mage är så stor, ser gravid ut iaf. Så jag kan låssas {#lang_emotions_smile}

Jag har TD på sö. Testar evt to eller fre. Vad får dig att tro att jag är gravid? {#lang_emotions_wink}

Har CVL sagt nått om att du kanske inte kan få FET i helgen? Det vore ju mega otur som du slitet för detta. {#lang_emotions_heart}

Kram kram

• Piken

Cookie27: Snyft...Kram till dig!

Vet inte om det kan ge hopp, men vi har gjort 3 ET och 3 FET så ibland verkar det som man måste nöta på. Och än har vi inte rott hem det hela.

• Kakor

Tack allihop för stödet. Fick besked om att vi kan starta direkt igen. Blir start med Menopur 75ie på torsdag och VUL på onsdag 3/2. Det känns skönt att köra igång igen. Funderar på hur många ägg de tinar upp? Tinar de upp ett i taget eller tinar de upp två eller hur gör de? Alla ägg överlever väl inte upptining? Känner att jag inte har någon koll på FET.

Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen