Halloj, hur har ni det? Här kör vi årets första penicillinkur mot dubbelsidig öroninflamation på lilltjejen. Lite klurigt denna gång då hon inte har haft feber utan i princip bara förkyld. Dock har hon gråtit nu sex nätter i rad vilket gjorde att jag sökte läkare idag. Känner mig lite dålig mamma som inte gått tidigare :(
Jag är gärna på om det blir en träff. Vore så kul :)
Cahela, du börjar väl jobba nu? Hur känns det inför det? Vi kan väl ta en helg för att ses om du jobbar?
Anlo, vad jobbigt med maten som krånglar, hoppas det går bättre redan nu? När åker ni till thailand? Äter hon gröt? Ta isf med det i massor. När vi for till Grekland och vår son var två år då, tog jag med mig burkmat och gröt så att det räckte och blev över. Visste ju inte hur eller om han kunde/ville äta det som fanns där. Och tur var väl det, för mattiderna var inte alls vid hans mattider. Vid vår middag så hade han redan ätit middag och åt lite extra tillsammans med oss, frukt etc. Hoppas ni får en underbar semester, vart ska ni i Thailand?
Pemberly, hoppas ni kryat på er nu. Redan fem månader! Jag tycker verkligen tiden går fortare med nummer två.
Trevlig helg till er alla / Piken