Piken skrev 2014-05-03 20:50:08 följande:
Hej aalesammen, hoppas ni mår bra. Anlo, låter härligt att skolan är avklarad. Är det någon vidareutbildning som du gått? Jag har oxå gått upp kavinartat, nu senast 3kg på fem dagar. Undra om det är farligt? Fötterna mina är som klumpar, fingrarna som prinskorvar är tom uppsvullen i ansiktet. Enda positiva är att rynkorna slätar ut sig :) Men nu är det inte långt kvar, längtar. Ska till läkaren på måndag på uppföljning av uvi, förlängning av sjuksrkivning och ska i samband med det fråga om den svullnaden som nu breder ut sig. Hur är det med dina sammandragningar nu? Sover oxå sjukt dåligt, försöker sova ikapp på dagen, men det är inte alltid det fungerar. Cahela, Är ni hemma nu? Hur mår ni? Ha en fortsatt trevlig helg/ Piken
Det är en fördjupningskurs inom intensivvård som är min specialitet. Fick klartecken idag att nu är allt klart o godkänt. Obeskrivligt skönt

Har gått in i en stark boa period nu. Dock räcker inte tiden till för allt jag vill göra..
Jag tycker nästan det låter som du gränsar mot havanskeskapsförgiftning. Hur mår du annars? Vad sa dr idag?
Blev du helt sjukskriven nu? El ska du ta ut föräldrardagar?
Jag har fortfarande mkt sammandragningar. Vissa ganska onda men så har det varit länge nu så det är inget nytt. Min mage har börjat sjunka. Var till BM idag. Sista besöket. Fortfarande lågt BT 90/45. Hb 119. SF mått 33 cm. Ska på inskrivning inför snittet på tis nästa v. Känns helt galet vad fort tiden går...
Hur mår ni andra tjejer?
Kramar