Anlo, det blev sjukskrivning på halvtid, läkaren ville nog heltid, men jag envisas med att jobba ett tag till. Hoppas jag orkar. Har som du drar mitt vänstra ben efter mig periodvis, och sover inte alls bra pga foglossningen. Blir du helt sjukskriven efter 3,5 vecka? Ska även utredas för mina allergier för penicillin/antibiotika för att kunna sätta in förebyggande behandling för uvi. Läkaren jag träffa idag var bra, förutom sjukskrivning även tog tag i uvi problemet och ordinerade up 1 gång i månaden, tillskillnad på den som jag träffade sist, som inte gick vidare med underhållsbehandling, trots tre uvi och som försökte övertala mig att föda vaginalt. Ska till aurorabm onsdag nästa vecka, enligt dagens läkare för att en tud för snitt. Jag frågade om hon trodde att det skulle gå så lätt, har ju förberett mig på att det ska kämpas för att få ett snitt. På onsdag nästa vecka ska jag till valiga bm oxå, är då 30+2. Oxå lite orolig för att bli tvåbarnsförälder, men jag hoppas få sova när bebisen sover och prinsen är på dagis. Ska ha kvar honom där 15 h i veckan, för att han ska ha kvar sina kompisar. Hur ska ni göra med Arvid? Jag har bf 25/5! Vi ligger super nära.