Pemberly, hoppas ditt illamående ger med sig. Vet ni vad det är för något där inne i magen? Mådde du lika illa med sonen? När jag mådde(mår fortfarand) illa så misstänkte jag att det var en tjej i magen då jag inte alls mådde så illa när jag väntade sonen. Anlo, det funkar ganska bra att lägga sonen i sitt eget rum, men han kommer till oss på natten runt tolvslaget, der är en mycket bra början. Han längtar så efter bebisen jag hoppas kunna hålla honom nyfiken och viktig när väl bebisen kommer, känns superviktigt. Åkte in till förlossningen i fredags, kände mindre, nästan inga fosterrörelser, och fick panik. Men väl där så var det fart i magen, typiskt. Träffade på en mycket otrevlig barnmorska, hoppas hon hade en dålig dag eller så vill jag slippa henne när jag ska föda. Idag ska jag till doktorn, håll tummar för att det blir en halvtidssjuksrivning. Hur mår du Anlo? Har det hjälpt att gå ner i tid? Sammandragningarna färre? Vi har ju inte så långt kvar till våra mirakel kommer. När är de beräknad? Pratar din son mycket om bebisen? Visst är sonen drygt två? Tes 75: blev har det gått? Jag vet faktiskt inte mitt amf värde, är över 40 år idag. Vad har du, puregon, menopur? Hoppas det blev guldägg, för det räcker faktiskt med ett sådant. Cahela, kram till er!