Piken skrev 2014-06-25 23:17:27 följande:
Jag har för mig att man börjar samma dag, tror jag hämtade ut mina mediciner i falun och tog dom sedan o bilen på väg hem.
Här är allt bra, jag börjar acceptera att jag har fått ett "skrik och kräkbarn" älskar henne massor, men skriket gjotde att jag kände mig otillräcklig. Kräket har jag fortfarande inte kontroll på, det kommer när som, var som och luktar. Hur har du det?
Tack för svaret!
Lilla pluttan då. Så jobbigt för er! Förstår att du känner dig otillräcklig. Jag känner samma sak.
Svea hade ont i magen o skrek i lö-må kväll. Ville äta massor o spydde. Var på BVC i tis på 6 v kontroll o då sa ssk att det lät som magont. Har bytt ersättning nu till Babysemp Lemolac som är lite mera lättsmält. Men det är sjukt svårt att rengöra flaskorna efteråt. Bildar en kletig hinna inne i flaskan. Så idag försökte vi med den vanliga ers igen o då har hon småätit och gråtit så vi får byta tillbaka till den igen. Efter detta paket tänkte jag prova NAN Sensitive. Och efter det utvärdera vilken som passar bäst. Vi har också börjat med napp. Lite ovant eftersom Arvid inte tog nappen. Men man lär sig nog det också. Annars är det bra med oss. Svea väger nu 4.6 kg o är 54-55 cm lång. Hon har blivit starkare i nacken och lyfter på huvudet och börjat ge svarsleenden. Superkul med lite respons
Kram